Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

    Oorspronkelijk geplaatst door bert88 View Post
    Hihi better leave a joint or two. zie je "je gaat er vanuit" dat ik bedoel dat het betr is !

    Comment


      Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

      Yohow ...,

      De stekjes doen het goed op eentje na die een beetje achter is gebleven. Vandaag nog vijf meisjes van dezelfde moeder opgehaald en het achterblijvertje vervangen door een groter exemplaar. Het achterblijvertje heeft wel geworteld dus heb ik haar er wel bij laten staan in een plastic bekertje, ik ben wel benieuwd wat er nog van komt. Het is de bedoeling om vijf van de tien stekken af te bloeien in de kweekruimte zodra deze vrij is, uit de andere vijf ga ik een moeder selecteren die drie maanden in de ufo blijft staan en de stekken voor het daaropvolgende rondje moet leveren.

      En wat foto's ...:
      Attached Files
      Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 13:58.

      Comment


        Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

        Ziet er goed uit die toppen van je, mooi dik en lekker besneeuwd!!!!

        Je stekken zien er ook goed uit, en zullen straks goede moeders worden.

        Succes met de laatste paar weken!!!!

        Grtz

        Comment


          Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

          Thanks Dude

          Vandaag dag 52 12/12:

          Gisteren en vandaag hebben de meiden Vitrosol toegediend gekregen in plaats van Mills A en B. Verder de volle dosis Mills C en H&G Shooting Powder (EC 2.35 / PH 6.2) De Vitrosol geef ik mee tot eind week 8 en is mede bedoeld om de toppen zoeter te maken. Vanaf morgen breng ik de EC in stappen naar beneden tot 2.00, vanaf week 9 ga ik spoelen.

          De vergeling van het blad zet verder door en verloopt gelijkmatig, de toppen zetten lekker aan en de geur is heerlijk fris en zoet.

          De nieuwe stekken heb ik in doorboorde turfbotjes gepoot en alle stekken en Esmee een behandeling gegeven met Plant Vitality Plus om de spint-mijtjes te zieken.

          Laterzzz
          Attached Files
          Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 14:12.

          Comment


            Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

            Zit er goed en professioneel uit...duidelijk liefde voor de dames.
            Vroeg me af of je wel eens met Hypro voeding hebt gekweekt....ik zelf ben er zeeer tevreden over heb met zelfde setup veeeel meer kunnen plukken zeg maar .......bijna 1 op 1 met aarde

            Comment


              Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

              waarom wil je eigenlijk maar 5 plantjes in je mooie hok,terwijl de blauwe petten alle planten in je huis tellen?zelf je reserve lampen telen ze mee ook al zitten ze in een doosverder ziet het er wel erggoed uit

              Comment


                Comment


                  Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                  En dan het mag niet, wat jij hier kweekt is echt wel super, een streling voor het oog maar dan val ik in herhaling.
                  Je hebt echt wel je kwaliteit aan je foto's te zien, zo een laag stof zeg ^^

                  succes met je nieuwe stekjes strax

                  grtz
                  sigpic

                  Comment


                    Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                    Thanks Bubba ..., gelukkig ziet ook deze Amnesia-kweek er weer heerlijk uit. Nu heb ik in de voorgaande twee rondjes een vergelijkbaar resultaat gehad dus het ligt vooral ook aan dit soortje. Vandaar dat ik nu zelf een gestekte moeder wil onderbrengen zodat ik voorlopig met deze strain door kan kweken. Als ik er voldoende voorraad van heb wil ik ook een paar andere haze-soorten gaan kweken.

                    Vandaag dag 57 12/12 (begin week 9):

                    Na twee dagen geen water hebben de meiden vanmorgen weer een liter water gekregen ( EC 1.60 / PH 6.3 ), een halve liter van boven en een halve liter in de kuip.

                    Op 5 liter water: 5 ml Vitrosol / 5 ml Mills C / 3 gr Shooting Powder.

                    Dit is de laatste keer dat ik voeding heb meegegeven aan het water, vanaf morgen geef ik alleen nog kraanwater met Final Flush. De PH laat ik gedurende week 9 in een paar stappen oplopen tot 6.8. In week 10 voeg ik geen PH- meer toe aan het water, alleen nog Final Flush om de overtollige zouten in het substraat af te breken.

                    Laterzzz

                    Comment


                      Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                      Wat een passie voor kweken. Had ik de ruimte maar.

                      Comment


                        Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                        Dat ziet er lekker uit zeg, ik kan ze bijna ruiken hiero

                        Ze zijn idd goed besneeuwd, die wil ik wel eens onder een microscoop zien, zal wel een woud aan trichomen zijn.

                        Succes met de laatste weken.

                        Grtz

                        Comment


                          Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                          Nice man die plantjes.
                          Hoelang denk je dat je de dames nog laat staan Mohawk ?

                          Ik heb de mijne eergisteren na negen weken bloeien moeten omhakken helaas .......

                          grzt..
                          Led's grow !

                          Comment


                            Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bodos View Post
                            Nice man die plantjes.
                            Hoelang denk je dat je de dames nog laat staan Mohawk ?

                            Ik heb de mijne eergisteren na negen weken bloeien moeten omhakken helaas .......

                            grzt..
                            Thanks Bodos, het is de bedoeling om ze nog twee weken te laten staan en dan nog 4 dagen met licht uit.

                            Maar waarom heb je jouw meiden al omgehakt?

                            Grtzz

                            Comment

                            Bezig...
                            X