Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Cookies & Sugar Bomb Punch onder Sanlight

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

• Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Waar haal jij die This .............Pics ??

Kan me herinneren dat dat een paar jaar geleden standaard op het scherm stond ??

Of ben ik verkeerd ????????

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Op more smilies klikken Remco

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Kom kom Remco, van iemand die meer als 7000 berichten heeft geplaatst had ik toch meer verwacht… alee Remco alee

Scherm­afbeelding 2025-03-21 om 14.42.38.jpg​der werkt gene ene van !!
    👍🏼 Remco is back èé Ronde 1---- 01-02-2025 👍🏼

👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bo$wachter View Post
      This thread is full of pics!

​Maar hier is de wortel bak van de Sugar Bomb Punch
      IMG_6255.jpg IMG_6256.jpg

En hier is een pot met wiet
      IMG_1727261987472.jpg

Nieuwe Strawberry Cookies in men Elho Aqua Care bakkie
      IMG_6257.jpg

En nieuwe Strawberry Cookies in stoffen pot, khad ze verleden week al gekraakt maar gisteren pas geplant.
      IMG_6258.jpg

Comment

• Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Nou idd enorm veel worteltjes, mooi om te zien.

• Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Was dat op cocos trouwens?

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Babz nee plagron royalmix, en kheb er nu mix universele potgrond & de rest plagron erin.

Zijn perfect, 6 euro of zo. Twee keer per jaar beschikbaar ongeveer. 20250413_000847.jpg
      Last edited by Eclecticon; 1 week geleden.
      Baas in eigen brein.

Comment

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Dat is de kamasutrabeurs release 😂

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Zijn die er nu?

• Eclecticon
        Eclecticon commented
        Editing a comment
        Hoezo, wil je een blauwe deksel?
        Oh die potten, vorige week niet. Alleen de 3 liter en kleiner.

Weet er iemand een goei en lekker 1:1 soortje?
      Want ik heb hier laatst op de hoek in de krantenwinkel wat CBD wiet gekocht omdat ik het zag liggen en ja het riekt wel lekker maar de smaak is wel wat flets want ja t'is van die minder dan 0,2%thc.. maar het effect vond ik eigenlijk super, ik slaap er super goed van.
      Nou ben ik benieuwd naar iets met een goeie schep CBD/C/N en een ook wel een portie THC.

Comment

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Wesley pipes ah eens kijken.. oh bij sensi kan je op de verhouding selecteren : 1:1 1:2 1:26 1:30 2:1 Ja ik vind het effect vrij zalig van de CBD wiet, heel relaxed, diep maffen, geen rush en stoned hoofd zoals bij een fel THC soortje, maar er mag wel wat THC in voor een beetje effect en meer smaak dus ja ik wil ook wel eens een pot vol groeien met zoiets.

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ik zocht de minst pshychoactieve, omdat men eerlijk gezegd te weinig afweet ervan denk ik ik nog. Men zegt deels dat beide stoffen elkaar versterken maar dat is zo breed gezegd dat ik dat niet afdoende vind. Er is geen recht antwoord op bv, cbd is eerder antipsychotica maar als cbd thc versterkt en andersom, versterkt thc dan die werking of wat gebeurd er daar juist. Wetenschap en filosofie, wij daartussen en beide zijn niet afdoend. We weten evenveel of 100 jaar geleden erover, en ik gok zelfs nog minder nu door onbewezen kennis wetenschappelijk te proberen te verklaren zonder deftig onderzoek. Mijn 2 cent lol.

Ik dacht van de hier verkochte cbd, is tabaksvervanger, dus zo verkocht, en via speciale methodes haalt men de rest eruit, ik ken het proces ervan niet , maar ik gok dat dat niet te zuiver is. Net zoals men deca koffie en 0.0 promoot, ik gok lichtjes dat men binnen zoveel tijd gaat zeggen , redelijk ongezond. Of zelfs heel. Daarmee die smaak ervan is ik heb r geen woord voor. Net zoals alles word men beter erin, 2 jaar geleden was het tak, zaad, koppijn . Nu beter? Men zegt van wel ook hier...

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Wesley pipes aaah dat zou veel verklaren als het inderdaad nog een process doorgaat zodat ze zeker zijn dat ze onder de 0,2%thc zitten, want de geur is goed, maar er blijft niet veel van over in de smaak. Vandaar zelf een soortje zetten

De Strawberry in de Elho pot doet het goed, die in de stoffen pot heeft het wat moeilijk, ma komt wel goed.

IMG_6262.jpgIMG_6263.jpg

Comment

Deze Strawberry gaat goed, hij was effe plat gaan liggen voor licht te ontwijken, kheb een paar uurtjes nacht geïntroduceerd en dan was ie meteen weer op.

IMG_1744983057075.jpg

Nu de andere gaat met moeite, maar ik heb ze gisteren ook in een Elho zelfwaterende pot gestoken we zullen zien hoe ze der volgende week aan toe is.
        Dacht ergens een vergelijkende groei te doen stoffen pot vs waterbakkie maja met zo'n start, foert!
        IMG_1744983078730.jpg

Comment

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          Yes lekker luchtig bedje hebben de dames!!
          Ga je zoals je zei doen?
          Als ze als een volle krop sla is over naar 12/12 was t toch?

• Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          Grow Co wow wat een geheugen :p ja dat was het plan met 3 potten in de kleine tent, maar ik ben nog altijd in de grotere bezig. Dus mss toch wat manipulatie om er een struikje van te maken.

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          Bij mij had ik ze wel wat naar de pot getrokken maar toen ik de draadjes weghaalde trok ze weer helemaal dicht.
          Tegen t einde van de bloei ging ze weer wat meer openstaan door t gewicht van de toppen.
          Nu na 3 weken curen echt n heerlijke wiet

Hmm ik denk dat ze verpotting wel fijn vond, kzie al iets meer groei dan voorheen.. en ja de verpotting was moeizaam want de hele klomp viel uiteen en had ik enkel dat zaailingske vast met wat fijne wortels.. gewoon in de andere gedouwd en dichtgegooid en ze gaat toch gewoon door.

IMG_1745084179669.jpg

Kga wat Great White Myco in de reservoiren doen zodat alles doordrongen wordt van de microorganismes en overal waar de wortels komen ze in contact kunnen komen en beter met de voeding om kunnen want ik heb ze deze keer meteen gewoon in de hete grond geplant niet met de ring met wat gedeplete aarde zoals vorige groei.

IMG_1745084228579.jpg

Comment

Succes gewenst!
          Mijn Fototopic 2.0

It's better to have a gun and not need it than to need a gun and not have it.

Comment

Kheb nog een Dutch Passion Tropical Tangie te kiemen gezet, en 5 mystery zaadjes van India, als er wat vrouwtjes tussen zitten kan ik ze in de veranda laten groeien de komende maanden en wat stekjes nemen en zien of er iets lekkers tussenzit.

Comment

• Fenderbender
              Fenderbender commented
              Editing a comment
              Grow Co hmm ja leest wel lekker, fruitig citrusdominant aroma met tonen van diesel, citroen, mandarijn en sinaasappel. Ben benieuwd.

• Grow Co
              Grow Co commented
              Editing a comment
              Had pas n Tangerine Cookies gekocht wauw de geur uit dat zakje mmmm super zoet sinaasappel mandarijn met beetje peper en skunk
              En toen die smaak. Heerlijke mix van terpenen werd er super creatief van ook. Veel ideeen tijdens t bankhangen 😁

• Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Tangerine sugar van barney. Manderijn met zest leek wel. Moet je wel van houden, ik vind het heerlijk voor af en toe, maar om die dagelijks te roken is minder

Licht is net aangesprongen, de eerste Strawberry maakt weer goed kans om een grote kropsla te worden want de eerste blaadjes zijn al kanjers.

IMG_1745238865411.jpg

Nummer 2 daarentegen is ineminie, asjemenou
            maar er is toch al klein beetje hoogte bijgekomen en de blaadjes worden langzaam groter.. khoop toch dat die binnenkort een beetje vaart te pakken krijgt anders gaat het verschil super groot zijn.
            Nr1 gaat nou elke dag een heel stuk groter worden want als ik de blaadjes met gisteren vergelijk dus die is content.

IMG_1745238808245.jpg

Comment

• Fenderbender
              Fenderbender commented
              Editing a comment
              @Rreppellsteeltjam idd t'is niet vlies maar ze wel een beetje korstig wit dus niet normaal maar als die niet goed kunnen functioneren dan is de achterstand wel normaal.. nu ja nooit een runtje afschrijven vind ik want dat kan altijd nog leuk uitdraaien of soms zelf een inhaal manoeuvre maken. Trage bouw is soms te verkiezen boven snel opspuiten.

• Grow Co
              Grow Co commented
              Editing a comment
              Toen Loekie Hitler tegenkwam zei hij vergasjemenou

• Fenderbender
              Fenderbender commented
              Editing a comment
              Kennedy nog?

Deze gaat hard!
            Lijkt ook te draaien want die bladeren waren heel anders georiënteerd paar dagen terug.
            De andere niet echt verschil te zien vs gisteren, mss paar micrometer maar als de wortels maar bezig zijn.

IMG_1745341665469.jpg

Comment

• Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Is ze nu al aan het doen waar ze zin in heeft? Oh oh, dat wordt een pittige dame 😀
              Kapsones

• Babz
              Babz commented
              Editing a comment
              Groeit lekker snel zo te zien. 👀

• Fenderbender
              Fenderbender commented
              Editing a comment
              Takketoelli toch raar, mss licht gewijs of ze draait om beter te pakken of om te vermijden.

Babz ja das het mooie aan het systeempje, eens ze pakt in de pot gaat het hard beetje zoals hydro want ze kan 24/7 aan water en eten.

Meters staan laag ma t'is nog ni op, morgen terug eens wat bijvullen. Voorlopig krijgen ze enkel water met een snuifje great white.

IMG_1745511331462.jpg
            IMG_1745511343635.jpg

En toch wat beweging bij ineminie..

IMG_1745511338377.jpg​​

Comment

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Ik zet de plant vanaf het begin vlak onder de lamp, lekker korte internodes.

• Fenderbender
              Fenderbender commented
              Editing a comment
              @Eclecitcon lamp staat er kort op hoor, maar zit een donker periode bij.

• Eclecticon
              Eclecticon commented
              Editing a comment
              Ok

What a difference a days makes.. Twenty-four little hours...
            Reservoirtjes bijgevuld, plantjes happy.

IMG_1745670875815.jpg​​

Comment

Bezig...