Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Cookies & Sugar Bomb Punch onder Sanlight

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Net reservoir gevuld, toch extraatjes bijgegeven, hoge dosis calmag want links begon wat licht te worden tussen de nerven, nog eens een dosis great white myco, en beetje biocanna vega.
    Alles effe opladen voor dat ik ga schakelen.
    De Strawberry riekt groen en kruidig aan de stam en de Sugar Bomb riekt echt zoet, een soort zoete wijn/druiven geur.. khad een Zamnesia Pink Rozay freebee die ook zo'n soort geur had.

IMG_1731174200140.jpg
    IMG_1731174129547.jpg

Comment

Ontwaken Dag 38
      nog een paar dagen geduldig zijn.
      Kwil ook nog de voeding effe zien inkicken, ze zijn wel al ietsje beter van kleur.

78B42030-F6B6-4432-A546-A938833DA9E4.jpg

Banzai Daniel-San
      IMG_1731337500747.jpg

Comment

• Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Ik bedoelde een echte bonsai, als in niet wietplant. 😂

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Babz Ik ook hoor! met zo Chinese Jeneverbes, maar ik bedacht me net, ja als ik een plant jaren will bijhouden en knippen kan ik het beter met cannabis doen dan heb ik meteen een moeder.

• Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Wel gaaf he.
        Ik had afgelopen jaar een soort van bonsai wietplantje, was een probeersel maar erg leuk om te doen.

Kon het niet laten, nog maar eens een reset.

IMG_1731438565306.jpgIMG_1731441774421.jpgIMG_1731441826281.jpg​​

Comment

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Hork loool! ja scheelt ni veel zeker als je ze nu van lager bekijkt. veel stok. Maja ik wil geen takken meer kweken.. alst van de hoofdtak weg begint te wandelen moet het eraf.
        En lucht is wel erg goed want ze zijn ongelooflijk nat als twee bladeren elkaar raken staan meteen de waterdruppels er dik op. Ze verzetten ook ongelooflijk veel water, ik heb gisteren gegeven peiltje staat alweer beneden... tijdens de bloei ga ik ze twee keer per dag mogen gaan vullen als het zo zit.

• stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Lekker fris kapseltje hoor!

• Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Lekker kort pittig. 😁

hey ben heel erg benieuwd hoe dit gaat lopen...
      ben zelf nieuw in de hobby en wil ook gaan kweken nog ff aan het twijfelen welke setup ik ga kopen

ik blijf dit volgen

keep up the good work !!

Comment

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Wesley pipes dat meen je toch niet? echt f da kvind hier net https://www.europarl.europa.eu/doceo...9-0199_NL.html

Geen wonder dat ik die mosquito dunks niet kan krijgen, das bacillus thuringiensis staat er ook op.
        Maar vooral de trichoderma vink erg, ja die zit in de great white.. dat beschermt zo goed tegen bodemziekten, en daarmee en de myco kan je net heel je tuin aan elkaar binden als een groot organisme met gezond mycelium en rhizoom netwerk. . Illegaal.. nou ja wiet kweken toch ook :/

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        en nergens uitleg erbij waarom tricho en myco gevaarlijk zouden zijn, gaat ongeveer maar over 1 stof, aclosporine fzo ? alles word over 1 kam geschoren , en dan opt juiste moment naar amerika kijken hoe zij het doen? want zij doen alles perfect en zijn het meest milieubewust

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        @Welsey Pipes mss gevaarlijk in gebruik? ik lees long infecties etc mogelijk.. kdacht eigenlijk al wel dat ik mss best men stofmasker kan aandoen om ermee te werken want t'is een heel fijn licht poeder.

Ik ben voor die Great White gegaan kan hem gewoon bij Greensell kopen, omdat ik heb gekeken wat er allemaal in verschillende producten zit, Bionova Microlife, Rhizotonic, Dynamyco, en nog iets kan op de naam niet komen.. en in GW zaten de meeste sporen en bacteriën. Rhizotonic blijf ik wel gebruiken voor het beetje NPK 0,6/0,2/0,6 en vitaminen die erin zitten, ik gebruik het voor te ontkiemen nu ook in combo met de GW want ik denk hoe sneller de wortel ermee contact des te beter voor een spoedige symbiose.

Van al dat knippen trekken ze hun niets aan...ze staan de dag erna al terug voller en fris.

IMG_1731531483255.jpg​​

Attached Files

Comment

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Er zit veel verschil in smaak en complexiteit daarin naar gelang het medium. Mijn voorkeur zal altijd uitgaan naar op grond gekweekte wiet
        Mendo Dope op youtube zetten veel hulpplanten bij hun wiet, voor goede beestjes, extra voeding en ook voor een complexere smaak. Sommigen komen vanzelf, andere doen ze extra erbij zetten.
        Die kweken enorme bomen, niet normaal

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Takketoelli Ah cool! ja dat was ook men plan met buddy plantjes experimenteren, want we hebben ooit stekjes in 4 verschillende tuinen gezet in volle grond en die kwamen ook alle 4 verschillend gekruid terug dus volgens mij buiten variatie licht, de één stond al iets idealer dan de ander & grond is er nog de rest van de omgeving.. planten vangen heel de tijd signalen op van andere planten, bovengronds en ondergronds en daar zullen ook reacties op zijn.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik geloof daar wel in ja, alles werkt samen in de natuur he

Ohoh.. ze staan nog steeds op 18.. Day 42 the meaning of life the universe and everything.
      Als ik nog een paar blaadjes en takjes knip op de Sugar heb ik enkel mature takken.. als ik die nu in bloei steek verwacht ik dat ze niet te lang gaan schieten maar vooral veel en snel zig-zaggen met het top materiaal. We zullen zien denk dat ik dadelijk nog paar knipjes doe, en dan morgen het licht 6 uur later aan.

IMG_1731701686520.jpg
      IMG_1731701704499.jpg

Kvrees wel een beetje voor plaats.. Als de Sugar dubbel uitzet gaat dat toch euhm krap zitten.
      Als het te lijkt te worden ga ik toch de andere tent naar boven sleuren.
      Zou toch een stukje aangenamer zijn.
      Dees was Malawi (Ace) , Pink Rozay (Zammy) en Channel+ (Medicalseeds)
      Voor het bloeien had ik er nog een Mars SP150 bij gehangen.
      IMG_1707503114365.jpg

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        we vliegen ook door t heelal aan ongeveer 1 miljoen km per uur he, wist ik niet bbc serie, zoek ik es op. films moet ik bijna altijd in 1 trek zien, boeken stimuleren meer eigen fantasie, en vind ik tof dan neer te leggen, te herzien en vooruit te denken, en dan weer verder lezen. enkele seizoenen die serie of maar 1 tj

• Fenderbender
        Fenderbender commented
        Editing a comment
        Ja tzijn maar 6 episodes van 30-40min. uit 1981 dusse

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        ah, cool, altijd benieuwd naar oudere scifi shizzle ook. thx!
    Bezig...
    X