Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Cookies & Sugar Bomb Punch onder Sanlight

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nog een kijkje voor de lichten uitgaan.. nu ist genieten, SC is goed aan het rijpen en de Punch nog lekker aan het zwellen daar ga ik straks nog eens een papje voor maken als die nog een paar weken wilt doorgaan dat zou nice zijn. kga mss ook lichtsituatie terug effe veranderen, toppen onderaan de punch zijn ook mooi groot maar voelen wel minder dense aan, en ja toch ook een voordeel van een compacte top als je hem droogt wordt het geen thijm takje maar blijft het een stevige nug.

IMG_1735285896711.jpgIMG_1735285936574.jpg​​

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Zou een mooi schilderij zijn die laatste . Een stilleven vol leven . Zeer mooi hoor!

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Wesley pipes yup zit er elke dag effe naar te kijken, zit een groot scherm in de flap van de tent, ventilator aan wiebelen ze nog wat :p

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Hehe, chaos zou zijn met een bladblazer en de titel van het schilderij hurricane maryjane sorry dat klinkt sadistisch voor de dames en zou ik nooit doen.

De Strawberry Cookies gaat om na het weekend,
    Moet nog drogen en dan de pot in, kwil proeven!
    Wohey ik heb 10% op de 420shop, eens gaan kijken, een bong 18 naar 14mm adapter dat sprong meteen in men oog want mijn bong maat is nogal groot da zou hennig zijn, hmm mss een pakje Skywalker Haze wou ik ook al effe eens proberen. Ball Vape kit hebben ze niet in stock, spijtig want dan was ie aan 180 ipv 200.

IMG_1735373246106.jpg
    IMG_1735373220101.jpg​​

Comment

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Mooie paarse stelen ook heb ik ook op mij gorilla cookies lijkt wel rabarber 😁

De Strawberry staat nog, kan nog een nachtje bij, mijn jaar gaat ook goed beginnen kheb het gisteren in mijn rug voelen schieten en dat zat net zo lekker los de laatste maanden.
    En nu is heel die onderrug plat, wilt niet meewerken, zitten pfff, staan heel krom, liggen pff, een plant knippen pff.
    Echt ben aant vloeken zenne, ben effe gaan liggen maar slapen gaat niet echt, ma de nacht is bijna door.

B200FC3A-A4FE-4F9E-8474-7724C893E281.jpg

​​

Comment

• Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Is het erin geschoten
      of accute spit? Verkramping van de onderrugspieren? Als dat het is
      Gelijk diclofinac erin
      Hopelijk heb je een hond
      Dan ben je verplicht om een beetje in beweging te blijven
      En kan je het er redelijk vlot weer uitlopen

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Bobledsgrow met naar iets te reiken voelde ik plots iets lijpen in de onderrug en een pijnscheut naar boven komen.. en ik dacht dat ik op tijd gestopt was maar iets erna was alles errond verkrampt en onbruikbaar.. ja bewegen is goed, zitten liggen of staan niet.. in beweging geraken is wel moeilijk want tzijn maar kleine stapjes en dan na een tijdje geraakt het wel los en ist lekker wandelen maar als je dan stopt.. hohoho..dan weet ge weer niet wat doen met uzelf.
      Der is hier zo'n hol pad vlakbij dak op en af wandel, t'is ni superveel 1,6km op en dan nog eens af zo heb ik het er verleden keer ook uitgelopen maar toen wast goei weer.

• Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Ik heb 3x accute spit gehad
      Dit klinkt precies
      De foetushouding is de fijnste stand nu
      Maar diclofinac is echt de oplossing
      Is ook spierverslappend
      En de eerste dagen ben je gewoon afgeschreven
      Maar na 3dagen moet het met licht bewegen en diclofinac een stuk beter gaan
      En elke dag erna moet je elke dag iets verbetering voelen
      De eerste keer 4weken niet kunnen werken al zzper
      De 5e week begon ik
      Die was zo zwaar, dat ik om 12:00uur gewoon naar lucht lag te happen op.de grond, zo kapot was ik
      De 2x erna was ik er veel sneller vanaf
      De laatste keer binnen 1week
      Maarja
      Vooroverzittend knippen is ook een spitveroorzaker
      En dat dwarslaesie gevoel is absoluut zeer belemmerend
      Maar zonder diclofinac loop je er absoluut langer mee
      Dat is ook wat de dokter je voor zal schrijven
      En een bezoekje bij de manuele fysiotherapeut is ook belangrijk
      Hopelijk ken je een goede
      Want daar zit nogal verschil in helaas

Ah balen man, van je rug! Ik weet hoe het is, bij mij schiet het er ook vaak in... Voor jou extra balen omdat je wilt gaan knippen en o&n voor de deur staat... Succes ermee!
    Maar bovenstaande foto, is dat de SC? Weet je zeker dat ze al klaar is? De mijne zag er toch wel iets anders uit. Maar die kampte ook wel met tekorten de laatste paar weken.
    IMG_8521.jpg

Comment

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Grow Co Moet ik die mss eens proberen? maar Strawberry Cough is Strawberry Field x Haze.. en Strawberry Field is dan weer Strawberry Banana x Tangie..
      En Strawberry Banana komt van Bubblegum x Banana Kush.. ah ok das van Bubblegum dat ze aan die smaak komen dat verklaart veel!

stef273 En wat doe jij als het erin schiet? vroeger was het 2 maal per jaar ofzo dan ben ik meer gaan trainen en ist pak minder geworden lang geen last, maar in de winter wilt het nog wel eens voorvallen. En echt met de stomste bewegingen, nog nooit voorgehad met iets zwaar te heffen ofzo..
      Kheb gisteren heel wat tiger balsem gesmeerd en veel warme kruikjes en moet zeggen vandaag toch al vlotter bewegen, kwas toch snel men bed uit, gisteren had ik daar effe men tijd voor nodig.
      Last edited by Fenderbender; 1 dag geleden.

• stef273
      stef273 commented
      Editing a comment
      Ik heb helaas nog niet iets gevonden wat echt goed werkt... In het gunstige geval is het na een paar dagen weer OK maar soms duurt het een week of 2. En meestal schiet het in m'n rug als ik m'n rug verkeerd belast heb (bv na ravotten met de kids oid)

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Er zit trouwens Haze smaak aan die SC..in hoe de gebrande geur blijft hangen is zeer hazy en af en toe komt er ook een zeer hazy trek door t'is een romige aardbei bubbelgum met een hazy trekje.

New Year's Punch
    IMG_1735765348911.jpg

Comment

Bezig...
    X