Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Staff Goes Led Mac & Cheese

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweken onder led zonder rode stelen én zonder calmag...Hoe? Door dagelijks flink te wateren mét voeding elke dag.

red stelen.jpg

Vaak hoor ik van hps kwekers dat planten minder drinken onder led én standaard rode stelen krijgen. Maar luister eens naar een led kweker en kijk naar de foto!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Hork ze zijn van 30% tot 60% gegaan in de opbouw niks aan de hand, 100% ook niet is nu pas goed heb koude tempraturen ertussen gehad, vandaar de kachel.
      Bij de niewe bladeren/stengels is geen rood meer zichtbaar,en ze groeien en ontwikkelen verder erg snel.

Naarmate ik de ec wat heb opgevoerd, werd de vergeling al minder.

100% moeten ze volop op hun zak nu hebben.

Mischien komt het iets verwarrend over dat je Hydro vooral leest, maar vergeet niet dat het medium nog steeds Aarde is.

In week 3 zijn ze al dus dat is het probleem ook niet,wellicht heeft het meegespeeld maar het niewe bladerdak is weer mooi zonder rood.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Kou kan ook zeker de oorzaak zijn en dat je op aarde kweekt weet ik. Zelf ook zo vaak gedaan en mineraal is dat bij benadering net hydro. Ik handteer precies dezelfde werkwijze althans.

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Hork kijk met jouw kan ik spreken,iemand die het snapt
      Ik ben er bijna zeker van de kouw een grote rol heeft meegespeeld,nu ik terug denk eraan is het toen ook begonnen.
Bezig...
X