Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Staff Goes Led Mac & Cheese

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wanneer je met de hobby bezig bent, besef je ook een belangrijk ander aspect,en dat is hoe snel de tijd eigenlijk pas echt voorbij vliegt.

De dames gaan dan ook alweer week 8 vd 9 in.
    Wellicht mochten ze een 10e week nog gebruiken,maar zover komt het niet.
    -anderhalve week hebben ze nog de tijd.

want anders zit ik midden in de feestdagen te oogsten,en dat is niet van de orde en ook geen tijd voor dan helaas. Dus voor de feestdagen moet alles klaar zijn.

-Als je goed na FOTO 1 kijkt,dan zie je exact het licht opppervlakte terug,heeft me 10 minuten geduurd om het duidelijk op de foto te krijgen maar het is gelukt,je ziet ook dat de voorste rij compleet buiten de boot valt.

ze zwellen nog steeds aan en ondanks het te kleine lampje van 300watt voor de oppervlakte vind ik het als nog prima gaan, de lamp zelf is echt een hoogwaardig top product, ik ben er zeer tevreden over en zouw ten alle tijden voor hun lampen kiezen.

je ziet dat sommige toch al wat herfst beginnen te vertonen terwijl de ander nog mooi groen is.
    de foto's spreken voor zich.
    Attached Files

Comment

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Grow Co was dat maar zo , helaas nee heb lek dus je wilt immers niet je hobby delen met vreemden he dus eerder een probleem van het probleem.

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Dat is wel een shitty probleem ja.
      Sterkte met je lek

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Grow Co nee dan is het gelijk einde oefening en kun je meteen stoppen.
      Ja het is niet anders ,maar dat is dus de reden van het tijds gebrek.
      Dat ik niet anders kan.

Zo een probleem verholpen ,tussen aanstaande woensdag en vrijdag komt die dan eindelijk aan.

De Spider Farmer G8600,van licht gebrek en een te kleine lamp is geen sprake meer vanaf dan
    helaas te laat eigenlijk om nog echt het verschil te maken.
    maar dat maakt niet uit,volgende keer beter.

Dan gelijk de laatste foto met de G3000 erboven.
    ondanks me eigen fout, is de Lamp echt geweldig zuinig en eigenlijk perfect voor op 5/6 planten.

Tot ver uit de beste lamp,en ik snap nu echt wel waarom alles om ons heen zo lovend over die lampen is,ik zouw dan ook in geen enkele omstandigheid ooit nog een hps willen.
    want dat is gewoon van toen, en absoluut niet meer van nu en de tijd.

Nu is het ook klaar en mooi geweest met investeren erin.

Ik kijk er dan ook na uit om met de g8600 aan de slag te gaan,niet alleen heb je een kanon van een lamp maar ook nog kosten efficiënt.

PPF: 2283 μmol/s
    PPE: 2.85 μmol/J​

tot de volgende
    Attached Files

Comment

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Grow Co als het om de stroom gaat,dat is zo minimaal dat het niet eens merkbaar is, vaak zijn zelfs de 300ers kosten efficiënter dan de 200 watters, ja echt waar je 300er hoeft immers minder hard te werken dan je 200er die wellicht toch wat moeite krijgt en vol open moet blijven.

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Pffff oke dan kom er op terug
      Heb n prijsverschil van 80 euro gevonden 2 winkels

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Grow Co goed op letten ja,zit soms een gigantisch verschil tussen winkels.,en goed na de recensies kijken alvorens je blindelings besteld omtrent de winkel zelf.

@Babz​ gelukkig wel ja, al heb ik het idee telkens dat 2025 juist een minder jaar word voor ons allen.

de auto's mogen zich gaan bewijzen eronder deze keer.

@Hork​ dat is die zeker van het probleem van deze kweek ben ik meteen voorgoed verlost.

De G3000 komt nog van pas evt, mocht ik toch een buitenplantje (s) zetten komt die mooi van pas om af te bloeien op slechte dagen.

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Voluit is niet altijd nodig, doe ik ook niet altijd met mijn huidige set up maar dat is vooral omdat het wattage aanpassen lastig is.

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Hork de beste aanpassing op de plant gericht,is hun drink gedrag in de gaten houden,en hoe snel ze zich ontwikkeld,daar kun je het licht op volle sterkte zetten,wanneer je merkt dat de rem erin komt kun je prima die 80% weer aanhouden dat is de indicatie die ik toepas op een meer wattage lamp.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Ja dat is een prima graadmeter, wanneer ze eenmaal beginnen te zuipen gaat hier de bewatering op automatisch elke dag een kwartier vloeden. Vanaf dat moment heb ik er geen omkijken meer naar eigenlijk.

Wie een beetje mee deed lezen in dit topic,heeft me vaker de uitspraak zien doen,dat de schoonheid van deze soort pas echt tot zijn recht komt naarmate de bloei vorderde.

maar alle foto's die ik uploade waren allemaal vals kwa beeld afgifte, door de led lamp.
    tot nu

De Mac & Cheese is een schitterende Hybride Cali soort dat niet alleen erg mooi is maar ook erg krachtig is,ernaast is ze ook medicinaal toepasbaar.

De plant vormt mooie groene gouden nuggets met een paarse tint / gloed,met vol besneeuwde toppen van de kristallen.

-De dames op de foto's zijn de kleinste die vooraan stonden van allen.

tot de volgende weer.
    Attached Files

Comment

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Ik ben gek op cali soortjes
      De herfstkleuren zijn zeker nice
      Ik heb ook n thumble trimmer van Vevor dat scheelt de helft van t geld.

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Grow Co heb die automatische nog die dure van destijds splinternieuw , weet ff niet meer het merk maar ga het zeker gebruiken,ga echt niet meer met schaartje aan de haal 🤣

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Ik had laatst gorilla in de minigrow daar zat zo weinig blad in de toppen heb ik met de hand gedaan maar de hoeveelheid van jou zou ik ook zeker niet aan beginnen met n schaartje 🫣

Aan alles komt een eind,zo ook alweer bijna aan deze sexy tropische Senoritas onder de kunstmatige Led.

nog een paar mooie foto's dan maar nu het nog kan.
    Attached Files

Comment

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      En de lek fixen geen oplossing?

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      giinnoo Hork normaal zouw ik dat wel doen,echter ligt het wat gecompliceerder en is het ondergronds,bij de riolering nu boeit me dat eigenlijk vrijwel weinig zelf totaal niet,
      Probleem echter is dat bij beiden buren dus het ook is daar loopt die dwars door dus ik kan wel voor mezelf het uitstellen, maar je snapt dat dat geen optie is. De kutterij is dat die dwars loopt langs waar me me tent dus staat en ze hoe dan ook erin moeten.
      En dat is het stukje wat ik wil voorkomen.
      De tent gaat na deze op zolder een ronde.

Dus ik trek het zowiezo door zolang het kan.

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Begrijpelijk!

Daar is die dan de spider farmer g8600,paste ook maar net😅 nou een ding is zeker van een gebrek kan ik niet meer klagen over😆
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

• Grow Co
      Grow Co commented
      Editing a comment
      Ik heb 1 ronde met die strips van SJ gedraaid ook met UV en IR
      Haalde toen 84 gram droog uit n tentje van 45x45
      Was super sterke weed Ik geloof ook in de UV
      Vind t zeker waar voor je geld
      Maar wat je zegt niet te vergelijken

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      giinnoo ja is echt vooruit gegaan hard, ik heb vroeger de eerste leds meegemaakt nou dat was een compleet fiasco.

Als je hier het Woord led ook maar gebruikte had je 100 man over je heen vol kritiek.

Opvandaag durf ik te zeggen, dat led echt niet meer weg te denken is,en hps het ook niet meer kan evenaren.

De resultaten behaal je nooit onder hps meer zoals met led opvandaag.

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Grow Co ja de smaak is niet te evenaren als je top wiet hebt, met die uv word die nog 6x perfecter dan perfect van de perfectie wat die al was.

Iedere liefhebber zouw het moeten toepassen, en een genot en ware traktatie elke oogst weer, iets wat ze zonder nooit zullen ervaren

Zo,dat was de zondag alweer.
    gelijk maar de sf 8600 opgehangen,wat een appaart is me dat, de g3000 lijkt wel een mini lampje ernaast.

van licht gebrek is geen sprake meer.
    ze draaid nu op 70%
    met 50cm afstand,de mac & cheese kan hiermee nog wat zwellen hopelijk.

De meeste beginnen langzaam de herfst kleuren te vertonen,terwijl sommige nog meer groen zijn.
    -Ook beginnen een aantal al minder te drinken

Tot de volgende.
    Attached Files
    Last edited by stafford; 6 dagen geleden.

Comment

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Corleone1933 zet 1 a 2 als aanvulling ervan.

De overige zijn Blueberry Zkittlez Auto's van sensi

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Wat mij deze plant gaf in mijn buitenkweek dat gaan niet veel fotoperiode planten evenaren, op hydro geven ze toch veel meer als op aarde, ik haalde van deze autoflower 448 gram, wat ook in mijn review bij sensi te lezen is, ben echt benieuwd wat deze binnen gaat doen en hoe groot ze wordt, misschien heb ik wel de mazzel gehad dat ik een heel goede pheno te pakken had. We gaan het volgen.

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Ligt aan de pheno,
      Heb er gehad die deden het op hydro velen malen beter,maar had er ook tussen die deden het buiten op aarde weer velen malen beter.

Tegen menig zijn wil in zijn de mac & cheese om.
    de foto's geven geen goed beeld met de led lamp erbij.

Gisteren was alles heel hard gegaan, alle trichomes waren onder x100 70%milky en & 30% amber.

Alle bloei haren waren bruin ingedroogd de planten waren echt op hun eind 9weken bloei erop en op 1 dag na 1week spoelen.

ik heb vaak de 300watter onderuit gehaald omdat hij te klein was,maar wat een mega toppen kwamen er tevoorschijn vol trichomes.

ik kan hem dan ook niet anders dan echt aanraden!

Ik was en wben nog steeds verbaasd over de hoeveelheid en dikte die eronder uit is gekomen.

perfecte bag kleur en geur spectatie groen & paarse vleugen erdoor.

-en wat Ben ik blij dat ik nog een tumble trimmer had aangekocht,heeft me heel wat uren en werk bespaard.

tot nu geef ik de mac & cheese een 8 vd 10.

to be continued

Comment

Bezig...
    X