Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e (binnen)kweek; 1x Big Bang Autoflower in zelf gebouwde kast.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1e (binnen)kweek; 1x Big Bang Autoflower in zelf gebouwde kast.

Korting op 420shop
    Hallo,

ik ben een beginner als het gaan om zelf kweken,
    heb een eigen kast gebouwd;
    4x 20Watt spaarlamp
    1x ventilator binnen
    1x ventilator 12V (afzuig) in de wand

Er staat een flinke pot in met nu een Big Bang autoflower zaadje.
    Dit is het zaadje: (paar uur geleden geplant.)

1 Ontkiemd zaadje.jpg

en de pot:
    Dag 1.jpg

de kast heeft een opening, waar ik een (lichtdicht) doek voor hem gehangen als "deur", ik hoop dat ik zo niet te veel warmte verlies!
    maar dat merk ik nog wel .

Re: 1e (binnen)kweek; 1x Big Bang Autoflower in zelf gebouwde kast.

Allereerst succes met je kweekje

Ik vraag me wel af of die 80 watt voldoende is, of wil je er voor de bloei nog iets anders bijhangen?

Comment

nou ik las ergens dat 2700K goed is voor de bloei?
      en ik heb voor de zekerheid PK 13-14 .
      het is maar 1 plantje,
      wat raad jij dan aan?

ps. het is 1260 lumen per lamp, dus 5040lumen, voor 1 plantje.
      niet goed?
      Last edited by AutoSmoker; 30 July 2011, 19:42.

Comment

slechte pot man, steen of weet'k veel.. pakt veel vocht op & kan schimmels veroorzaken, pas daar goed mee op joh! ik gebruik altijd plastic potten ;s
        >>> Loving The Green Herbs <<<

Comment

Moet je ze ook niet zo nat laten staan. ;P
          Moet kunnen en is wel brandveiliger dan plastic, houdt ook langer warmte vast.

Beetje meer licht kunnen ze altijd wel gebruiken natuurlijk, het is maar wat jij er van af wilt halen. Ik denk dat 1 plant op 10 of 15 duizend lumen wel netjes is. Van 5.000 lumen ga je niet zoveel van af halen, wel een beetje.

Comment

Even een update,