Nou we gaan weer van start heeft wel een paar weken tussen gezeten maar dat is niet anders.
ik hoop deze ronde ook weer goed te eindigen.
ik weet nog niet of ik er een verslag van bij ga houden maar ik heb hem in ieder geval geopend.
laat even weten naar jullie ervaringen van de volgende soorten
de dames van deze keer
(pink rozay) zamnesia 1×
(Biscotti) barneys farm 1×
(granddaddy purple) zamnesia 1×
Ik ga deze ronden weer eens kweken in de 18 l stoffen potten ipv de 30 l potten van vorige keer. zodat er wat geld word bespaard. Aangezien ik verwacht om in de bloei bij te moeten verwarmen. In de groei zal ik proberen zonder te verwarmen op een temp tussen de 20 en 15 graden te komen.
Als je geïnteresseerd bent in mijn vorige rondes die kan je als het goed is vinden op mijn profiel
Hier wat foto's van de zaadjes in de koffie filters 20241103_105930.jpg
ik hoop deze ronde ook weer goed te eindigen.
ik weet nog niet of ik er een verslag van bij ga houden maar ik heb hem in ieder geval geopend.
laat even weten naar jullie ervaringen van de volgende soorten
de dames van deze keer
(pink rozay) zamnesia 1×
(Biscotti) barneys farm 1×
(granddaddy purple) zamnesia 1×
Ik ga deze ronden weer eens kweken in de 18 l stoffen potten ipv de 30 l potten van vorige keer. zodat er wat geld word bespaard. Aangezien ik verwacht om in de bloei bij te moeten verwarmen. In de groei zal ik proberen zonder te verwarmen op een temp tussen de 20 en 15 graden te komen.
Als je geïnteresseerd bent in mijn vorige rondes die kan je als het goed is vinden op mijn profiel
Hier wat foto's van de zaadjes in de koffie filters 20241103_105930.jpg
Comment