Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x big bang van buiten naar binnen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4x big bang van buiten naar binnen

Korting op 420shop
    Dag Mede Growers en Rokers,

Heb al meerdere malen buiten op balkon wat gekweekt maar woon in het centrum van stad met veel licht in de nacht en nu ook met dat slechte weer deze zomer toch maar een kleine tent aangeschaft.

Vroeg me af hoe ver ik nog van de oogst af ben??? Heb ze buiten ongeveer een week of 4 verduisterd en binnen nu 8dagen op 12/12. Sinds ze in die tent staan zijn ze blij. IK OOK.
    Ik gebruik een 250watt plug and grow bloeilamp, met secret jardin ds 60x60x140, ventilatortje, tot nu toe prima.

Heb wat fototjes gemaakt misschien dat iemand me info kan geven hoe lang ik nog moet, of dat ik juist moet oogsten???

Groeten Robbert
    Attached Files

Comment

Re: 4x big bang van buiten naar binnen

Thanks Monty,

Het zijn big bang feminized van de greenhouse, nog 4, 1tje heeft buiten niet overleefd na hevige regenval.

Ik dacht toch al voorbij week 4 te zijn?? Als jij gelijk hebt monty, kunnen ze mooi nog aandikken de buds.
      Zal binnenkort nog wat fotos plaatsen.
      Ik vond ze nog wat klein en niet volgroeid maar wel al heel wat bruine draadjes??

Ik ga op vakantie ergens begin septemper dan moeten ze toch wel klaar zijn??? hoop ik.

verban de de dure coffeeshop
      Grow en blow ze

groet Robbert

Comment

gewoon weer buiten zetten,en doorgaan met verduisteren,de zon geeft op een zonnige dag net zoveel power als een 1000 wattert per m2.plantjes zijn nog veels te wit en moeten zeker nog 5 weken.maar zien er wel heel gezond uit.

Comment

He Tumble,

met zo'n weer als vandaag snap ik dat wel, alleen voor hoelang deze klote zomer.....
          Sinds dat tentje vooruitgegaan, buiten is dat alleen met dit weer te evenaren en het moet echt donker zijn (vriendin dekt soms af heel lief maar niet altijd goed) toffe meid rookt lekker mee. Ikzelf werk in de avond dus dat gaat hem niet worden.

5 weken dus ben benieuwd hou het goed in de gaten en geef om de dag bloei voeding.

Als iemand tips heeft graag.

Groeten Robbert

Comment

no need to say more

alleen binnen heb je geen last van sprinkhanen
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

He Mito,

Leuk dat grafiek dingetje heb je die ook van de afgelopen maand juli, nee bedankt die zon laat ons allemaal in de steek dit jaar.

Zal spoedig nog wat fotos plaatsen.

Ze doen het goed zo en als dit zo 5 weken doorzet ben ik zeer tevreden.

Groet Robbert

Comment

zeker op vakantie naar de zon mooi hahaha

Comment

Yo growers en mede blowers,

Heb wat nieuwe fotos gemaakt het ziet best vrolijk uit moet ik zeggen, ik vraag me af hoe lang dit groeien(bloeien) nog doorzet en wat die wiite stippen op sommige bladeren kunnen zijn??IMAG0247.jpgIMAG0248.jpgIMAG0249.jpgIMAG0250.jpgIMAG0251.jpg
                  Ik bloei af onder een spaarlamp 250watt 2700k

Geen last van ongedierte op een fruitvliegje na
                  Alle info is welkom

Groeten Robbert

Comment

Bezig...
                  X