Mooie tactiek met dat watergeven. Korte vraagjes, hoe hou je de temperatuur boven de 22? En welke filter had je die plots vervangen moest worden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skywalker Haze auto
Collapse
X
-
-
15-20 cm verhoging met vulling ertussen moet wel genoeg zijn. ik heb het gewoon in de tent gedaan de verhoging. Had geen zin om af te breken en had genoeg ruimte in mijn 1x1x2.
Ja basics zijn het maar al doende leert men het.
-
Ik las nog ff snel door je verslag heen maar je kunt ook gewoon je lamp feller zetten, tot 100%.
Je hangt hem dan hoger en meet met de app, nu geeft de lamp veel meer warmte af en word het lekker warm in je tentje.
Met de lamp aan bespaar je waarschijnlijk veel op die 2000w kachel.
-
Ja die heater is retour afzender. Dus ga het op een andere goedkopere manier proberen op te lossen. En ik verwacht als ik van die vloer af ben dat het al enorm scheelt.
Mijn tent is bovendien te klein om de heater in de tent te plaatsen. En wilde niet alleen om de heater te gebruiken extra spullen kopen, bovendien wil ik niets anders dan mijn huidige softbox. Ik hoor een kleine brom / zoem soms, maar dat kan nooit voor overlast zorgen. Dat is me meer waard.
Lamp heb ik ff wat hoger gehangen , nu op 50% aan het draaien. Om en nabij de 300 a 350ppfd. Mijn Lamp is voor een 90x90 oppervlakte en heb een 80x80 en merk ook dat de lichtverdeling redelijk gelijk blijft rondom de planten.
-
Comment