Na te droog veel te droog krijgen ze ook een duw van water he, als je 500 ml geeft op een 30 liter pot, de lucht is droog en warm, verdampt die 500 ml na 4 u ongeveer, gok ik . Daarna wacht je 4 dagen om opnieuw te geven?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Skywalker Haze auto
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Wesley bedankt voor je uitleg,
Het zijn19 liter pots en ik heb er nog 2x 11liter bijstaan.
Die halve liter per dag, raad je die ook aan voor 19 liter pots? Ik las dat je dacht dat het 30liter pots waren namelijk.
Ik geef idd gewoon tent temperatuur-water.
Ik denk dat je zeker gelijk had wbt het โschrikkenโ van een grote plens water.
Ze waren wonderlijk snel hersteld gelukkig.
Na die 750 ml plens, heb ik 1dag gewacht en vanaf daar elke dag 500 ml gegeven, de 11 liter pots 250 ml.
Je stelt ook dat, als ze is een dag minder drinken je is een dag over kan slaan. Hoe beoordeel jij dat ?
-
Wel bij 10 liter potten pvc ben ik wat schuw voor veel water, maar uit gewente doe ik het toch, en na een paar dagen zie je dat ze het gewend gekomen zijn, en eigenlijk wat verslaafd eraan geworden zijn zoals in mad max is water de verslaving . Dan kunnen ze bv 5 dagen echt zin hebben in die hoeveelheid, en dag 6 plots niet. Ze blijven nat tot de bovenkant toe. Dan geef ik niets. Kan bedrieglijk zijn want soms zijn ze 12 uur later toch wat uitgedroogd.
Ik kijk vooral naar bladgrootte en stamdikte, maar gewend worden ze wel aan meer water zowiezo. Ik bedoel een halve liter zowat als maatstaf omdat ik eigenlijk nooit afmeet en nooit geen overwateren tegenkom meer, ze kunnen zowat alles aan achter een week zo, ik zie hieronder aan de plantgrootte dat ze idd al tot een liter mogen hebben. En je kan wat spelen he. Es veel , es verzadigen es wat droger laten komen, maar nooit volledig droog doe ik toch.
Comment