Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubblegum/fathog

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

HPS: Bubblegum/fathog

Korting op 420shop
    Amigos welkom ik ga proberen jullie zo goed mogelijk uitleggen wat ik versta onder kweken. Om te beginnen moeten we niet vergeten dat het magische onkruid is. Het groeit van uit zich zelf. Zelf voeg ik zo min mogelijk toe aan mijn water.

Nadeel van uitzaad is dat de planten soms anders groeien verschillende genen. MIJN PERSOONLIJKE VOORKEUR BLIJFT STEKKEN.

Growerschoice : zaadjes bubble/fathog
    tent: 60×60×180
    Subst: 80%cocos / 20% potgrond
    Afzuig. : 180m3 op control
    Voeding: van de boer

ontkiemen en voorgroei 18/6 tot de wortels uit de potten schieten dan mag ze nasr 12/12. Toppen/fimmen op de 3e 4e nood als plant een hoogte van 20 30 cm heeft bereikt.

Attached Files

Subke succes ! Vroeger ook nog met cocos/ potgrond mix geprobeerd. Eerder 50/50 dan maar te weinig ervaring mee nu. Maar cocos heeft weinig tot niks van voeding zitten ivm met gewone grond? Wss niet je eerste run, en ook van principe dat minder meer waard is qua voeding. Benieuwd ook naar de strain, zijn het twee soorten of is het de kruising van bubblegum en fat hog ?, coole naam btw ook.
    Ganja always does the trick.

Comment

• Bubbleman
      Bubbleman commented
      Editing a comment
      Is een strain van growerschoice

• stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Wesley pipes Hij kweekt met het spul waar ik fan van ben Growers Choice.
      (Zelfde breeder als mijn Mac & Cheese)

Is gewoon bubblgum x hog maar perfect uitgewerkt, dit is een gen die moet je zetten en verder van afblijven,geen sog niet toppen niks dan presteerd deze plant als een gek en het beste.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Nice, al die breeders, maar met zoveel lof, zet ik es op mijn lijstje!

Je hebt een van de beste breeders uit de top uitgekozen van eigen bodem bubblegum x fathog behoort tot 1 van mijn favorieten.

en is een prachtige plant en top aan de oogst zul je hieraan terug denken :p

en maak je maar niet zo druk om die verschillende phenos hebben ze goed op orde daar

Als ik je een advies mag geven,waar je heel blij van gaat worden, kweek hun Banana Glue
    je weet niet wat je ervaart, dat is echt alles zo als het hoort tot in de perfectie elk detail.

ik ben bijna op het eind met hun Mac & Cheese kijk maar me verslag.

stafford

Comment

Ben blij dat wij de zeldse smaak hebben. Ik neem je advies mee voor de volgende ronde. Heb ik voor jou ook nog een leuke soortje probeer keer grapefruit x bubblegum. En klopt word geadviseerd de planten niet te toppen maar ben eigenwija ahahahah zeg altijd never change a winning formula

Comment

• stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Bubbleman ik ook ja haha
        Maar als iemand die het ook deed, degene waar je het niet bij doet worden echt beter moest er ook hardleers achter komen 😃

Update:

Vandaag staan ze voor 10 dagen op 12/12

Planten zijn gaan strekken krijgen een badje van 7 liter per voeding.

Duimregel: 3/4 dagen badje 2 dagen droog staan en dan het proces herhalen.

De dwerg in de midden is niet getopt.
      Attached Files

Comment

Een gele hps draai, een stukje nostalgie wat je niet zo vaak meer ziet!

Succes met je kweek maar er zit al aardig wat routine in volgens mij!
        Horks Fototopic 2.0

Comment

Valt reuze mee denk dat er niks simpeler dan dit is old dutch style. Ik geef ook niks meer dan a&b 3ml/3ml op een liter. Kan niet mis gaan geen extra toevoegingen week 8 spoelen.

Comment

Ik zou wel in de toekomst overstappen naar led, veel waard voor het geld. Voor 100/150 heb je al een degelijke led verlichting met minder wattage en het zelfde of meer opbrengst.

Comment

Nee led begin ik niet aan

Comment

• giinnoo
                giinnoo commented
                Editing a comment
                Waarom?

Wel is het een 600 watter? 20 jaar geleden es uitgerekend was toen 70 euro enkel lamp kostprijs elektriciteit, is er wss al meer dan 100 nu per maand. Heb je op een lamp van 300 je geld al terug na 1 ronde ongeveer.

Het enige voordeel is de hitte in de winter, maar lamp uit is ook bijwarmen dsja. Ik denk ook wel dat led een groter kleurbereik heeft, en die transfos van vroeger zijn een echt brandgevaar, bij mij vroeger scheelde het niks of mijn ouderlijk huis was weg, nu plug en play , en ip67 , 100x veiliger?
              Ganja always does the trick.

Comment

• giinnoo
                giinnoo commented
                Editing a comment
                Sluit ik me volledig bij aan

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleman View Post
              Nee led begin ik niet aan
              Datzelfde heb ik met auto's, ik rijd nog altijd in een paard en wagen!
              Horks Fototopic 2.0

Comment

Dat heb ik nou met condooms.
                Doe mij maar de oude vertrouwde varkens darm
                Wat nou geen anale ervaring

Comment

Paar jaar geleden geprobeerd met led kut lampje men zegt dat de led van nu anders is dan toen maarjah ik rijd liever een diesel dan een elektrische wagen ben ik maar een oude ziel fototje van led draai plus minus jaar of 7 geleden lijken net tuinkabouters het led lampje trok 400watt kwam grappige 150 g vanaf en met een hpsje destijds 400 watt zat je zo op 400/430 g zat je gelijk voor bijna jaar goed

Attached Files

Comment

• Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Als anderen ook niet meer dan 150 gram onder een 400 watt ledlamp vandaan haalden, zou niet zowat elke kweker zijn overgestapt.

• giinnoo
                    giinnoo commented
                    Editing a comment
                    Oude paarse led is niet te vergelijken met fatsoenlijke led van nu. Voor een 60x60cm tentje heb je aan 150/200w genoeg. Draai je meer mee als een hps

• Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    Dat zijn die oude blurples he, wereld van verschil nu..

Rreppellsteeltjam

Laat me kweek verslag zien dat op 1m2 binnen 10 weken een ledlamp van 400 w 800 g opleverd ben benieuwd

Comment

• Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment
                    Bekijk die van remco effe.

• Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Ik volg!

Rreppellsteeltjam gewoon een link sturen weet niet wie remco is maat

Comment

• giinnoo
                    giinnoo commented
                    Editing a comment
                    Even de zoek functie gebruiken, hij draaide zelfs meer als 800gram onder 400 led. En als jij 430 gram haalde van een 400 hps draai je makkelijk 2 gram per watt op led. Zelfs met autoflowers in 10/11 weken.

• Hork
                    Hork commented
                    Editing a comment
                    Ja als je zulke scores onder hps haalt dan moet je met led ook wel 2 gram de watt kunnen halen.
                Bezig...
                X