giinnoo aub een kweekverslag met een link 10 weken 800g gran met een 400 watt lamp . Laat het me zien wil het in lezen .
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bubblegum/fathog
Collapse
X
-
-
Bubbleman hier heb je een van zijn verslagen, duren wel langer als 10 weken, maar wel meer als 800 gram per vierkante meter https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...08-2021/page25
-
-
Corleone1933 dat was een mooi verslagje maar als ik me schaar er tussen zet zie je alleen top denk na een goede trimbeurd zoals je je weed van de shop krijgt zou er stuk mindrr uit zijn gekomen voor dir aantal weken ben nog steeds geen voorstander van een ledlampje maar wel een mooi teeltje
Comment
-
Hork maat jij snapt het dan weetje nog eens zek3r dat je 800g hebt 2draairn. Heb nog nooit okk een grote hok gezien dat men led lampjes gebruiken. Geven steken max 3 dsgen voor groeien enmax 8 weken bloeien. Heb zelf amstekken gezien die van begin op 12 /12 gingen op een sog wat een ooerwoudwerd dat zeg maar ze waren na 9 weken over de toonbank.
Comment
-
Grote hok (brood telers) gaan ook geen duizende euro’s aan led uitgeven omdat ze snel gepakt kunnen worden. Zo goedkoop mogelijk lekker brandgevaarlijk en zoveel mogelijk lampen en stekken zetten om zoveel mogelijk opbrengst te behalen.
Ik snap dat, maar als Hobby kweker voor je eigen rokertje ga je voor kwaliteit en natuurlijk ook een fatsoenlijke opbrengst maar dan is een led paneel of dergelijke veel gunstiger.
-
Comment