Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chocolope & WW

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Chocolope & WW

zien er echt goe uit hebben het naar hun zin

mooi donker zien we graag

Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Aah paffster ind ik zie dat kleintje van in de linkerhoek, het lijkt me dat ze wat zuur staat, klauw achtige bladen...

Eens dat tentje vol zal staan ^^ tgaat hier weer leuk worden zo te zien

grtzz
      sigpic

Comment

Zien er goed uit paff, mooie planten!!! En er zit altijd 1tje tussen die wat achterloopt en niet zo mooi is als de rest....

Maar als je dan toch al bij de 7e internode bent dan zou ik wachten met toppen tot de 8e internode, en dan op 12/12 zetten. De ene internode maakt nu niet meer uit en ze zijn dan "volwassen" zeg maar....

Nu de planten groen houden , en zoals ze nu zijn dn gaan ze je lekker rookwaar leveren!!!

Grtz

Comment

hey paffy ,,
          die gescheurde zakken op je potgrond leggen dat had ik nog niet gezien , lijkt me wel een effectieve methode...
          ga ze bij mn volgende kweek zeker toepassen !!
          ben ook benieuwd naar de chocolope , zelf is dit 1 van mn top 5 weedjes ooit !! rook h'r zoo graag
          ziet er al goed uit
          Peace out
          Take a peek and add comment iff you like http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/18877-m-n-eerste-binnekweek-blueberry-amp-polm-gold-onder-400w-growtent
          One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

Comment

Kan niet wachten op meer!

Succes met je kweek,
            Moet snel zelf beginnen en deze plantjes zien er verrukkelijk uit!
            Ik duim!

Comment

Yo Peeps,

Ze gaan goed de plantjes op de ene na met de hangende oren.
              @ Smokey, je moet roeien met de riemen die je hebt Chocolope ook een van mijn favo maar is nu helaas niet te krijgen in de shop

Derest van de crew Thnx voor de complimenten doe mijn best om ze zo goed mogelijk te houden

Dit zijn de wwtjes IMG_2061.jpgIMG_2060.jpg blijven toch nog lekker compact aloewel ik een beetje strek begin te zien in de ww's

En hier de chocos welke als een speer groeien ghehehe IMG_2070.jpgIMG_2069.jpgIMG_2068.jpgIMG_2065.jpgIMG_2064.jpgIMG_2071.jpg
              Ze zijn nu bij node 9 aangekomen de plantjes de chocos gaan bij node 10 naar node 8 getopt worden en dan gaat ook direct de klok om.
              De choco in de 11ltr pot zie ik toch meer strekken dan de chocos in de 20ltr.
              Plantjes beginnen ook echt lekker te geuren nu dus de filter kan/mag al aangesloten worden ghehehe.

Middelste plant onder de lamp kleurt weer wat lichter, wacht het nog ff af met voeding toedienen of kan ik de middelste al wat geven ??

Ben benieuwd of ze tegen het plafond aan zullen groeien of niet lol

Peeps!!
              Attached Files
              Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Meisje 3 flesje-water.jpg
                God was never on your side..

Comment

Zit genoeg vocht in, kan aan het verdrinken zijn, kan te zuur staan maar kan ook wortel schade hebben kortom t gaat errug langzaam met die
                  Mocht die zich toch nog bedenken en mee willen doen met de rest is tie welkom anders is de deur dichtbij ghehehe
                  Ik zal et gewoon ff met rust laten en dan zien we wel

Comment

Planten zien er goed uit paffy, mooi gezond, en mooi groen. Zou alleen niet te lang wachten met het op 12/12 zetten, zeker met die choco in het oog

Ik zou niet te veel water geven, liever te droog dan te nat....

Grtz

Comment

Thnx dude, vanaf vandaag zal de 12/12 ingaan.

Morgen ochtend worden ze getopt voor het slapen gaan

I got my mind made up!!

Comment

Waarom ga je ze toppen ?
                        Is het blad van die kleine hard, of zacht ? Het lijkt op hitte-schade, of tocht-schade, dan zou het blad hard moeten zijn.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Why not wens een egaal toppen veldt ben ook bang dat ze anders tegen plafond aankomen maar egaal veldje is meerendeels de rede.

Bladeren zijn niet hard maar ook niet zacht, ik zal straks wanneer licht aangaat nogmaals checken en dan post ik het wel!

Comment

denk met bubba mee zuurte graad nie goe klauwd naar binnen

zien er al weer goe uit daar mooi donker
                            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Thnx Gonzo!!

Blad is buigbaar QnQ niet hard

Comment

zo verschrompeld als de choco,heb ik n cannaloop zaailing gehad.bij mas was t wortel schade!takjes zijn ook stugger en blad laat moeilijk los.
                                de mijne is overigens wel n dame gebleken en heb ik ook gewoon afgebloeit.
                                ik heb lang gewacht bij deze met voeding geven,gezien de pot enkel van onder volgeworteld zat,wel enkele keren wotelstimulator en enzymen gegeven.
                                voor de rest mooi bosje

Comment

Bezig...
                                X