Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chocolope & WW

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Chocolope & WW

Thnx Markster! ik ga haar zo laten want nieuw blad ziet er nie zo uit maar wel witte vlekjes en is alleen bij die het geval.
    Mocht ze mee willen werken mooi anders jammer dan maar.

Gisteravond heb ik bij 1 ww en 2 chocos al voorbloei gezien, dus gisteravond maar direct getopt de chocos en me klok staat al op 12/12
    Ben benieuwd wat de groei/strek nu zal brengen ghehehehe

Zal vanavond wel ff wat fototjes plaatsen van me schatjes

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Een egaal veld krijg je door te drukken met je lamp of door scroggen. Niet door toppen. Het doel van toppen is bredere planten kweken. Struikjes.
      Als je niet drukt met de lamp, dan gaan ze toch de hoogte in, en ruimte voor struikjes heb je niet, vandaar mijn vraag waarom je zou willen toppen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ, ik heb je al meerdere keren in de chat aangegeven wat de rede is waarom ik ga toppen. Mocht je iets wensen duidelijk te maken doe het dan zoals in je laatste post ipv elke keer te vragen waarom ik ze ga toppen

Zo staan ze er vandaag bij de plantjes.
        Dit zijn de wwtjesIMG_2074.jpgIMG_2075.jpg ze maken het beide goed, alleen de rechtse heeft al voorbloei laten zien en ruikt lekker naar wiet terwijl de andere groen naar gras ruikt

Hier de chocos doe goed hebben gereageerd op de topping tevens de kleine welke zich lijkt te herpakkenIMG_2079.jpgIMG_2078.jpgIMG_2076.jpgIMG_2083.jpgIMG_2082.jpgIMG_2081.jpg
        Zal wel een volle tent gaan worden ik ben benieuwd.
        Temp heeft de afgelopen dagen rond 25 graden gezeten met een lv rond de 50% enkel vandaag naar 28 graden.
        Water wordt er weer geschonken aan de gene die dreigt om te vallen

Peeps!!
        Attached Files

Comment

mooie gedrongen planten,looking good

Comment

ziet er goe uit maar blijf opleten he

ziet toch dat meedere planten de bladeren naar binnen aan het treken zijn
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Mocht je iets wensen duidelijk te maken doe het dan zoals in je laatste post ipv elke keer te vragen waarom ik ze ga toppen
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zien er goed uit pafster! Mooie struiken aan het worden. Maar ik zie ook net als gonzo bij wat meerdere bladeren dat ze wat bollig gaan staan, maar dat zal ook wel kunnen komen door de warmte.

Staan er mooi gezond bij zo, lekker een tentje vol

Veel succes verder man!!!

Grtz

Comment

Thnx dude, gonzo en markster!! Ik houd ze in de gaten

2x in de chat QnQ en 1x in me toppic is 3x in totaal de zelfde vraag en 2x al een antwoord gehad van mij.
                  En nu krijg je voor de 3e keer antwoord voordat je dit weer als negatiefs ziet ok.
                  IK wil me planten klein houden en wil geeeeeeen bonusstaak in me tent en dat krijg ik alleen door te toppen
                  Anders krijg je 1 lange hoofdtop en dat is wat ik niet wil tevens zijn ze 95% Sativa dus groeien doen ze toch.

Hopelijk ben je tevreden met mijn antwoord dit is MIJN rede om te toppen!!

:peace: peeps
                  Last edited by SirSmokeAllot; 6 September 2011, 10:32.

Comment

Heerlijk pafster, ziet er goed uit daar, keep it up ^^
                    sigpic

Comment

Ziet er zeker goed uit.

Vooral zo doorgaan...wat is er tegen toppen, dit is toch een goede manier om je planten kleiner te houden.

Meestal hoef ik niet te toppen, omdat de stekken meestal als 2 toppen groeien.

Paffy, kun je al voelen hoe hard de toppen zijn?
                      Veel gestelde vragen over het forum
                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL
                      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Yo paffy,

Looking good.
                        Ik wil me niet gaan moeien in jullie discussie maar vind toppen in deze fase misschien ook wel de best oplossing. Ik hou eveneens het liefst van Sativa's maar onze hokken blijken vaak te klein voor deze beesten. Indien je de hoogte wil beperken later (want die sativa's kunnen tot ver in de bloei nog hoogte nemen) kun je eventueel nog altijd gaan knakken/supercroppen of pletten.
                        Dit laatste houdt een mildere vorm van knakken/supercroppen in. Je masseert de stam licht tot deze wat minder sollide is en herhaalt dit naar boven toe, terwijl je bij knakken echt de top bewust laat doorhangen naar beneden toe. Op deze manier rem je de groei wanneer toppen niet meer mogelijk is.

Grtz $iR
                        sigpic

Comment

Thnx Bubba

Yo Silas, long time no seen Thnx man! alles lekker? niks tegen toppen ben juist gek op toppen veel toppen ghehehe
                          Silas
                          Paffy, kun je al voelen hoe hard de toppen zijn?
                          huh?? welke??

Thnx Sir voor het aanpassen van het laatste bericht idd dat is waarom ik wil toppen, wil knakken enz. voorkomen is echt een
                          laatste redmiddel if needed natuurlijk ghehehe. Srog wil ik ook wel eens gaan proberen voor een egaal veldje maar hiermee moet ik al een end komen

Zo staan me plantjes er vandaag bij, ze hebben goed gereageerd op het toppen de choco's waar de matarotjes paarse steeltjes kreeg hebben deze er nauwlijks last van gehad.
                          Verschil hierin is wel dat ik dit keer met me nagels heb getopt ipv met een schaar zoals bij de matarotjes werkt goed iig.

Hier de wwtjes IMG_2298.jpgIMG_2300.jpg Zijn zo groen als groen enkel water nog maar.
                          Choco's gaan ook erg mooi op de hangende punten na dan maarIMG_2306.jpgIMG_2305.jpgIMG_2304.jpgIMG_2308.jpgIMG_2309.jpgIMG_2310.jpg Kleintje heeft zich ook herpakt maar blijft traag, ze mag blijven van mij recht onder de lamp
                          Het wordt steeds voller en voller in het hok ben benieuwd hoelang ze nog blijven groeien gezien de breeder 8 tot 9 weken bloei aangeeft ghehehe
                          Temp ligt momenteel rond de 28 graden en lv rond de 45%.

Met een 3 tal dagen zal er weer een update volgen

Peeps...
                          Attached Files

Comment

dr90II nice

Comment

mooie planten , goed verslag.
                              erg nobel dat je het mindere toch laat staan, wie weet wat het gaat doen.

grtn

Comment

Zien er lekker uit paffy, mooie planten en mooi groen. Die in het midden zal wel zo blijven, maar ze doet het toch nog wel goed eigelijk, ze is redelijk bijgekomen met de rest.

En nu wachten tot de toppen komen, ben benieuwd hoe hoog die choco gaat worden....straks gaat die door het dak .

Succes verder man!!!!

Grtz

Comment

Bezig...
                                X