Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Thnx Peeps, zekers geen genade voor de balle planntjes ghehehe die zijn al gewist van de aardbodem
Plantjes gaan mooi, hier de ww welke is overgebleven IMG_2579.jpgIMG_2574.jpg Ben erg benieuwd wat deze zal brengen
Hier de chocos IMG_2582.jpgIMG_2578.jpgIMG_2576.jpgIMG_2575.jpg Ik zie niet echt veel groei meer in de plantjes maar van mij mogen ze nog wel een stukje klimmen
Ik vind het iig en erg mooi gezicht.
Ze zitten nu in de 2e week zichtbare bloei, temp ligt rond de 27 graden en lv rond de 40% lamp zit op 42cm ongeveer van de toppen.
Nog een paar overall fotos zodat je ook van boven mooi ziet.
Zitten nu in de 3e week zichtbare bloei en zo staat de eenzame ww erbijIMG_2624.jpgIMG_2609.jpgIMG_2616.jpgIMG_2615.jpg ww gaat errug goed en ben ik zeer te vreden over hoe die gaat.
Van de chocos weet ik dat ik een lekkere soortje heb dus maakt me niet uit als die toppen wat kleiner zullen zijn, achja wiet is wiet zolang het lekker smaakt en een goed effect heeft ben ik zeer te vreden.
Zo staan de chocos erbij IMG_2625.jpgIMG_2620.jpgIMG_2619.jpgIMG_2618.jpgIMG_2617.jpgIMG_2614.jpgIMG_2613.jpg
Temp is een beetje aan de hoge kant vind ik zelfs die zit rond de 28 graden en lv zit rond de 40% licht aan en uit rond de 60%
Begin 4e week van de bloei kan zal ik waarschijnlijk de booster al aan de ww geven maar ik wacht het nog ff rustig af hoe die er eind van de week bij staan.
Mooi groen en de toppen van de WW zijn idd erg lekker om te zien, mooi wit. En die choco die zal straks ook wel lekker toppen geven, die sativa's kunnen je soms erg verrassen....
Begin hier en daar al wat bruine haren te zien in de 3e week bloei maar ze dikken wel aan
ww gaat enorm lekker vind ik zelf IMG_2655.jpgIMG_2656.jpg
En de choco's niet te vergeten IMG_2662.jpgIMG_2671.jpgIMG_2672.jpgIMG_2674.jpgIMG_2677.jpg
Hier beneden nog wat overal picca's kan je op zien dat ze overvoed zijn ghehehe dus nog steeds enkel water.
Als het zo nog ff blijft dan zullen ze nog geen booster krijgen of is het ok om vanaf begin week 4 bloei dit op te bouwen??
Temp nog steeds rond 28 graden, hopelijk zal et vanavond wat meer zakken de temp
Comment