Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dude en Gonzo, t zou aan de inlaat kunnen liggen dat rechts sneller vergeelt want alle lucht werd wel die kant op geblazen.
Heb de luchtinlaat aangepast en is t nu ff aankijken hoe ze reageren.
Ik merk wel sind ik de tensio heb dat ik veel meer water moet schenken voor ze
Hoop dat ik zo me middenweg kan vinden
Verders gaan ze mooi, een deze dagen een updatje.
Kon het trouwens niet laten en heb toch van een deel van de mataro afval een stukkie hasj gemaaktMataro Hasj2.jpgMataro Hasj1.jpg errug smakelijk en heerlijk niet zo hard als de mataro zelf vreemd genoeg.
@frank, als je van apparte wietjes houd is de choco een aanrader
@Silas, ik heb de toppen nog niet gevoelt of in geknepen.
Zo ver het er nu al uitziet zien ze er compact uit, zal dit een van de dagen wel ff checku.
Week 6 Zichtbare bloei, ik schat zelf nog zo'n 4 weken te gaan welke het halen blijven staan ghehehe en welke niet halen gaan maar eerder om waaronder de ww.
Dat is overbemesting wat je heb met de WW, want je blad punten krullen helemaal omhoog dus die moet je alleen nog maar water geven, en lekker laten staan tot ze echt rijp zijn.
Wat betreft die choco is een beetje het zelfde verhaal....ook overbemesting maardie kan je gewoon laten staan tot het einde hoor, ook al is ze voor 90% haar blad kwijt. Dus gewoon lekker laten staan.
Maar de toppen zien er goed uit, die ontwikkelen zich wel goed door vooral die van de WW.
Thnx Dude ik laat ze ff zo enkel water nog dat is wat ze de afgelopen dagen al kregen, zolang ze door blijven gaan blijven ze ook staan ghehehe hier nog ff wat extra fotos met wat minder flits
Comment