Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 4 pptjes en een hazeje - 1200 watt

nieuwe camera1 221.jpgnieuwe camera1 222.jpgnieuwe camera1 223.jpgnieuwe camera1 224.jpgde bloei zit er goed in.de pp.s zijn nog wat sprieterig,en het hazje reageert heel goed op het toppen.heb ze de laatste keer hypro sproei mix gegeven.ook geef ik ze geen b.a.c. groei meer.ec en ph van de aarde volgen nog.ec bij gebruik van b.a.c. is moeilijk te meten.maar dat het hazje het wat zwaarder heeft met de voeding is duidelijk.gele puntje en scherpe randjes aan het blad.maar maakt niet uit want als deze krengen het wel naar hun zin hebben groeien ze het dak uit.

Comment

Zo zo ..., beste struiken Tumble ...

Succes man ..., grtzzz

Comment

ging effe fout met de foto,s probeer het morgen nog een keer

Comment

ook ik heb weer last van een spint plaag,gelukkig nog geen spoor van meeldauw gezien.het hazje krijgt nog maar de helft van de voeding van de pp en nog vind ze het te veelnieuwe camera1 225.jpgnieuwe camera1 226.jpgnieuwe camera1 227.jpgnieuwe camera1 228.jpgnieuwe camera1 229.jpgnieuwe camera1 230.jpg

Comment

nieuwe camera1 231.jpgnieuwe camera1 232.jpgnieuwe camera1 233.jpgnieuwe camera1 234.jpgnieuwe camera1 235.jpgnieuwe camera1 236.jpgnieuwe camera1 237.jpgnieuwe camera1 238.jpgnieuwe camera1 239.jpgen voor de liefhebbers een foto met de lampen uit.ze staan nu 3 en halve week op 12

Comment

Comment

nieuwe camera1 240.jpgnieuwe camera1 243.jpgnieuwe camera1 244.jpgnieuwe camera1 248.jpgnieuwe camera1 246.jpgze gaan lekker,het hazje is nu 70 cm hoog en de pp 1 meter.volgens het b.a.c. schema moet ik maar 3 keer in de week voeden.maar ik geef ze maar 3 keer in de week water.iemand tips over de b.a.c voeding ,heb ook de pk booster maar die gebruik ik nog niet.ik zit nu op 4 weken bloei.zie steeds minder spint,wel een beetje overvoeding.

Comment

Led's grow !

Comment

hey bodos leuk dat je ze ook volgt,heb ze vanavond een voor een in de badkamer gezet,en heel goed bespoten,ben zo stom geweest om er geen foto,s van te maken,want vooral het hazje heeft een hele mooie bouw,en staat ook het stevigst overeind.

Comment

Hey Tumble, die zitten dik in de voeding man, zoals je zelf al zag.
                      Foto's van een week geleden waren de puntjes al verbrand, en nu is het uitgebreid naar de randen.
                      Is het geen optie om toch elke dag te wateren, maar dan minder ?
                      Ik zou even een paar keer voeding overslaan, en daarna op 2/3 gaan zitten van wat je afgelopen week gaf.
                      Sucses, ze zien er momenteel niet al te best uit, maar de toppen zijn er.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

nieuwe camera1 262.jpgnieuwe camera1 263.jpgnieuwe camera1 265.jpgnieuwe camera1 264.jpgik geef ze effe een weekje alleen water met algamix,want over 10 dagen wil ik beginnen met pk booster,en daar zullen ze toch echt klaar voor moeten zijn.het hazje begint al heerlijk te geuren

Comment

nieuwe camera1 271.jpgnieuwe camera1 272.jpgnieuwe camera1 273.jpgnieuwe camera1 274.jpgnieuwe camera1 275.jpgnieuwe camera1 276.jpgnieuwe camera1 277.jpg

Comment

Dammit niceeee lekker volle bak man zien er smakelijk uit

Nog ff en dan is het genieten geblazen ghehe.

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

ja ze dikken goed aan paffy die kut spint is dit jaar bijna niet weg te krijgen,hoop dat de dames er niet al te veel last van hebben.het hazje loopt wat achter met de toppen,maar begint al aardig lekker te ruiken.nog effe pasar dagen wachten,dan gaa ik de bloei voeding iets afbouwen,en de pk booster erin knallen.

Comment

Hoeveel denk je er droog af te halen met je 1200 Watt?
                                Ben benieuwd!

Grtz

Comment

Bezig...
                                X