Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nieuwe camera1 297.jpgnieuwe camera1 301.jpgde herfts zit er al goed in,is geen goed teken,zit net in begin week 6,maar ze ruiken wel al heel lekker,en plakken doen ze ook al.nu nog ploffen!
Nou, weg gaan ze er niet van Poepzak maar je kunt de planten na het hakken wel effe goed schoonmaken wanneer ze helemaal geknipt en geschoren zijn .
Daarna natuurlijk zorgvuldig m'n kast en apparatuur ontdaan van die beesten en het hele zooitje goed ontsmet.
hey bubba leuk dat je ook effe komt kijken.ik heb gemerkt dat als ik muziek opzet van level 42,dat dan alle beestjes wegblijven,maar met die zwijnen,weet je dat nooit zeker
nieuwe camera1 343.jpgnieuwe camera1 349.jpgnieuwe camera1 344.jpgheb een potje met knoflooksaus in het hok neer gezet,de volgende dag was het op en lag er een briefje bij;heb ie nog meer afz spintie.het hazje moet in 11 weken bloei klaar zijn.de pp in 9.maar nu is het hazje al harder dan de pp.wel zitten er veel minder toppen aan de haze plant.
lekker nice hoor ook zo weining watt!!! ik kweek veel met kerstverlichting schijnt ook goed te willen. net 2 weken 12/12 en fokking nice toppen, ga denk ik morgen oogsten. heb ik het tenminste, nog een tip:pas op voor de bumperklevers
nog een tip: pas op voor de beunhazers(alsje weet wat ik bedoel)
Comment