09 08 2011 003.jpg09 08 2011 004.jpg09 08 2011 008.jpg09 08 2011 009.jpg09 08 2011 010.jpg jo grouwers en blouwers flip heefd een zaadkweekje gedraajd het ging toen over durben poisent nu had ik toen stuifmeel te pakken gekreege van monty snouw duck nu deze plant die ge ziet op de fotots dat was het 1rste zaadje dat rijp was dat heb ik gelijk laate kimme na 2 dagen in de zaai en stekgrond in gezet en na 2weeken buiten in een bos gezet natuurlijk ben ik af en toe eens gaan kijken he en heb ze iedere keer weer getopd en dit is nu het rezultaat tot gisteren bijna 1m en 10 cm hoog en bijna 1m breed ze ik hoop dat het zo blijfd gaan nu en dat we een lekkere na zomer krijgen ik ga binne 1 week trug kijken naar de plant en zal trug fotos posten grt uit het wiet bos
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
effe kabouter flip zaad testen ze
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: effe kabouter flip zaad testen ze
buiten plant 001.jpgbuiten plant 002.jpgbuiten plant 003.jpgbuiten plant 004.jpg hoi hoi gisteren ben ik nog eens gaan kijken naar de buiten plant man man man die blijfd door groejen die plant maar gisteren heb ik wel de eerste witte haartjes gezien ze voor de resd de plant ziet er goed uit ik hoop dat ze snel gaad door bloejen nu ik heb ze gisteren nog eens gemeeten ze is 1m 28 hoog en ruim 1 m breed ik hoop dat het zo blijfd gaan ze grt uit het bos binne dit en 1 week komme er nieuwe fotos grt
Comment
-
Re: effe kabouter flip zaad testen ze
gisteren ging ik nog eens gaan kijken naar mijn buite plantje wad bleek bij aankomsd pland is gewoon weg seg gewoon gestoolen wand ge zag het goed genoeg ze hadde de pland voleedig uitgegraaven seg tot wel 40 cm diep en dik 80 cm rond de stam ik baal nu wel even maar 1 ding weed ik zeeker het kabouter flip zaad werkd das de troosd dat ik er nu uit haal volgend jaar gewoon weer op nieuw probeeren ze grt uit het bos
Comment
Comment