Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tomjonko's kweek regulier zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tomjonko's kweek regulier zaad

Yo TJ,

Ziet er strak uit allemaal! Zal zeker een goede ronde gaan worden als het zo doorgaat!

GreetZ
    NF
    sigpic

Comment

Ben benieuwd wat dit dit zal meebrengen voor je, ik volg iig

Succes!!
      Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Jongens Dank voor de reacties
        Fijn om te merken dat er wat animo is voor mijn verslag.

Deed vanavond de deur open, net voor de lampen aan gingen, om wat foto's te schieten.
        Stond er van te lijken hoe veel ze weer gegroeid waren. Ook topjes zijn nu duidelijk zichtbaar.

Links in de kast heb ik 2x el monstre staan en 5x jackberry. (rechts staan 6x shack.)
        Leuk om te zien is dat de jackberry al wat kleur begint te geven. De haren zijn roze in plaats van wit

bijgaand de foto's!
        Ciao TJ
        Attached Files
        Last edited by tomjonko; 5 October 2011, 20:43.
        "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

Hallo allemaal.

Vandaag een aantal jackberry's met paarse topjes

2011-10-11 19.50.17.jpg2011-10-11 19.51.23.jpg2011-10-11 19.51.03.jpg2011-10-11 19.50.55.jpg2011-10-11 19.55.07.jpg2011-10-11 19.53.53.jpg2011-10-11 19.54.44.jpg2011-10-11 19.54.33.jpg2011-10-11 19.53.36.jpg2011-10-11 19.53.17.jpg2011-10-11 19.52.33.jpg2011-10-11 19.52.17.jpg
          Attached Files

Comment

dammit man ze gaan hard mooie topjes komen al goed door

zie nu al dat het weer een mooie ronde zal worden
            Keep on cruzing
            Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Ziet er idd erg netjes uit! Maar een vraagje.. dat scrognet/gaas is da nie meer nu in gebruik als een soort steungaas ?
              Ikzelf heb me nooit zo verdiept in scroggen ofsow maar als ik het zo zie is heeft het bijna dezelfde werking als steungaas alleen zijn de mazen wat kleiner....

GreetZ
              NF
              sigpic

Comment

Hij gebruikt het scrognet idd niet zoals een scrognet bedoeld is. Het heeft hier nu idd enkel nog een steunende functie.
                cultivate-2.jpg

Comment

zo dat gatt lekker ziet er strak uit hou ze groen he

Comment

@ Monty, Aight dacht al idd...
                    sigpic

Comment

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor de reacties Ben er erg blij mee.

Wat betreft het scrogg net, ik ben met ervan bewust dat dit niet de "juiste" manier is.
                      Zoals een aantal van jullie wel weten heb ik het bij mijn vorrige kweek wel goed gedaan.(spaarlamp-tl kweek)
                      Als je de foto's goed bekijkt zie je dat je planten/scheuten recht onder de lamp allemaal 2x zijn opgebonden en de scheuten aan de buitenkant niet(1x)
                      Dit resulteert in een ongelijk veldje, daar waar juist alles op de zelfde hoogte hoort te blijven als de methode juist word toegepast.
                      Mijn rede voor dit ongelijke veldje is simpel. Doordat onder de lamp de plantjes lager zijn, kan ik mijn lamp ook wat verder laten zakken. Dit is mogelijk omdat ik, onlangs 2x400watt, de temperatuur en lucht stromen goed in de hand heb.
                      Nu smullen de plantjes aan de buitenzijde net wat meer lumen zonder dat de plantjes recht onder de lamp beginnen te verbranden. Een beetje een "soepbord" effect. heb ik nu. De verschillen van de planten links en rechts in de kast komt omdat ik links de Jackberry's heb staan met 2x el monster en rechts in de kast staan de shack. Ik kan deze ronde het verschil is duidelijk zien aan het blad, maar ook de opbouw, groei en bloei eigenschappen. Eerder ook verschillende soortjes bij elkaar gehad maar daar waren de verschillen toen niet zo groot.

Mrgoed, zoals sommige wel weten, probeer ik het altijd net wat anders aan te pakken als voorgeschreven word. Dit maakt het voor mij allemaal net wat uitdagender. Daarnaast hou ik wel van een uitdaging en een beetje expirimenteren

Ik hoor ik graag nog wat tegenargumenten.

Nogmaals bedankt voor de reacties, dit weekeind weer een foto update.

Ciao TJ
                      Last edited by tomjonko; 12 October 2011, 17:56.

Comment

Lekker setup en mooi plant en heel mooi aantal dames.
                        De toppen beginne ook lekker te komen zo te zien.

Comment

Heey Fast,

Ben zelf ook wel blij met deze set-up. Voor de volgende ronde ga ik mijn kast alleen 15cm dieper maken. Met deze 400watters kan ik een groter oppervlak verlichten als dat ik nu werkelijk heb(Diepte van kast). Mrgoed, verder heb ik het niet te klagen Dames gaan idd wel lekker.

Ciao TJ
                          Last edited by ceBep; 18 October 2011, 11:22. Reden: opschonen

Comment

Ziet er netjes uit! Keep on going zou ik zeggen

GreetZ,
                            NF
                            sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Natures Finest View Post
                              Ziet er netjes uit! Keep on going zou ik zeggen

GreetZ,
                              NF
                              Thnx voor je reactie
                              Wel nu een plantje die de laatste dagen iets te nat heeft gestaan, mrgoed, ff op laten drogen en komt wel weer goed

Ciao TJ

Comment

Bezig...
                              X