Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
T staat idd best vol. Ik zie zo hier en daar wel eens een verslag waar grote stukken bodem(van tent of kast) worden verlicht.
Dit vind ik zonde van het licht, dus zet ik er liever 1 te veel als 1 te weinig.
Mare bedankt voor je reactie, enne jij ook succes met je nieuwe kweekje he
Ciao TJ
"Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"
Idd gaat een stuk rapper. Net nog ff in mijn kast gekeken en de meeste toppen zijn al groter als de grootste toppen van mijn tl kweek. En ik moet nog 5 weken
Maar over tl ben ik nog steeds positief. Het is relatief veilig kweken, met weinig poespas mbt je klimaatbeheersing en daarnaast is tl erg vergevingsgezind. Ideaal voor de beginnende kweker. HPS komt allemaal veel kritischer. Bij het gebruik van deze lampen is na mijn idee, wat meer kennis van "het vak" nodig.
Heb 0,5 gr de watt met de tl gedraait. Nu heb ik 2x400watt hangen maar hiervoor heb ik een grote afzuiger, 2 inlaat en 2 circulatie ventilatoren en 2 vsa's moeten aanschaffen en dat verbruikt ook allemaal extra stroom. Als ik alles bij elkaar op tel aan wattages ben ik benieuwd of ik ook 0,5 gr de watt heb.
Mocht dat zo zijn, ben ik daar al blij mee
We gaan het zien
"Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"
Als men het over gram de wat bij een hps kweek heeft rekent men enkel de wattage van de lamp niet het verbruik van de vsa afzuiging en andere randapparatuur.
Als je dit wel zou meetellen zou men nooit aan een gram/wat komen.
Als men het over gram de wat bij een hps kweek heeft rekent men enkel de wattage van de lamp niet het verbruik van de vsa afzuiging en andere randapparatuur.
Comment