Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tomjonko's kweek regulier zaad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tomjonko's kweek regulier zaad

Mooi verslag, Tom. Ik had je verslag nog niet gezien, maar ziet er prima uit.

Op de foto's zie ik rechts bovenaan een top die een beetje bruin is of heb ik dat mis?

Ga vooral zo door
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
      Mooi verslag, Tom. Ik had je verslag nog niet gezien, maar ziet er prima uit.

Op de foto's zie ik rechts bovenaan een top die een beetje bruin is of heb ik dat mis?

Ga vooral zo door
      Heey Silas,

Goed opgemerkt. Er zitten er meer bij die bruin lijken op de foto. In werkelijkheid zijn dit de paarse toppen. Ik denk doordat ik fotografeer met hps aan en door een zonnebril(om strepen te voorkomen) dat paars bruin lijkt. Tot nu toe zijn alle toppen nog helemaal gezond

Volgende week zal ik de gordijnen eens open doen en een foto's maken bij daglicht. Dit doe ik liever niet om stress te voorkomen maar richting het einde van de kweek kunnen ze dit wel hebben denk ik. Dan zullen alle kleurtjes beter zichtbaar zijn op de foto.

Ciao TJ
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

he ziet er netjes uit mooie toppies hoor ga zo door en hou ze groen gr scorpio

Comment

Goede avond allemaal,

Vandaag weer tijd voor een update en wat foto's dacht ik zo.

De dames gaan eigenlijk erg goed. Wel is inmiddels duidelijk dat de jackberry's stukke minder gaan als de shack. Hoewel ik van de Shack van te voren wist dat dit zeer potente zaden waren, heb ik de jackberry's toch wat overschat. De opbrengst gaat zeker niet tegen vallen, begrijp me niet verkeerd, maar zulke knuppels als de shack dames hebben ga ik bij de jackberry's niet meer krijgen.

Verder begint het wel een beetje herfst te worden in mijn kast. oudere bladeren beginnen hier en daar geel te worden en de eerste bruine haren van de toppen zijn zichtbaar.

Sinds zaterdag ben ik gestopt met voeden. Nu krijgen ze gewoon kraanwater en dan afgezuurd naar een ph van 6,4.
          Is het nu de bedoeling dat ik dit zo blijf doen tot mijn planten klaar zijn of moet ik in het laatste stadium gewoon kraanwater geven?
          Iemand ideeen hierover? Ik zou het zelf niet weten eigenlijk..
          Die PH- das echt gemeen spul. Een drupel op een stukkie tempex en het zakt er zo doorheen. Krijg je deze zooi niet indirect binnen door de wiet te roken?

Bijgaand nog de foto's van de dames vandaag. Nog net voor de lampen aangingen geschoten.

Ik hoor graag jullie reacties. (vooral over da afzuren! )

Ciao Tom
          Attached Files

Comment

Je kunt ook met Bionova citroenzuur afzuren bijvoorbeeld.
            Staat er lekker bij. Welke zijn de Jackberries ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Foto 1 en 2 zij de Jackberries. kleurverschillen onderling zijn ook wel leuk om te zien. Ik heb gewoon groene jackberrie maar ook 3 verschillende kleuren paars. van licht tot donker paars. Volgende keer zal ik de jackberries wat beter op de foto zetten.
              Last edited by ceBep; 8 November 2011, 00:36. Reden: quote van bovenstaand bericht verwijderd

Comment

goedzozo gaatdie, als maar recht door

Comment

afzuren kan je ook orginele groene thee gebruiken dacht ik,ik doe dat ook namelijk.

Comment

En jij geef jou planten spul wat zo door tempex heen brand? en dan vraag je nog of het schadelijk is .... Wat denk je zelf?
                    God was never on your side..

Comment

Die PH- das echt gemeen spul. Een drupel op een stukkie tempex en het zakt er zo doorheen. Krijg je deze zooi niet indirect binnen door de wiet te roken?

PH- bloei is een zuur op basis van fosfor zijn (fosforzuur = H3PO4) en PH- groei een zuur op basis van salpeter (salpeterzuur = HNO3).
                      Planten hebben meer stikstof nodig tijdens de groei en meer fosfor tijdens de bloei, het maakt dus een beetje uit welke geconjugeerde base je gebruikt voor het zuur. In de oplossing zijn het zuur en de base los van elkaar en kan de geconjugeerde base opgenomen worden door de plant (zo lang de lading maar gelijk blijft). Ze nemen dus de P en de N op. Of die P en N nu uit stront komt of uit de fles, het blijven de zelfde ionen.

Comment

Fosforzuuranhydride is een redelijk sterk zuur (meestal rond de 60%), dus daar moet je wel mee uitkijken tijdens het toedienen en schoon water bij de hand houden.
                        voor de rest is het gewoon voedingszuur voor de plant net zoals de meest P in de voeding, zelfs een biologisch veel aanwezige stof.

Comment

Neem een flesje van 100ml, doe er (bijvoorbeeld) 90ml water in, en 10ml pH-
                          Als het dan eens omvalt, gaat het niet meteen door je vloerbedekking heen, en het is soms makkelijker doseren tijdens afzuren.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

heey qnq,

Das idd best een goed idee.
                            Bedankt, ga dr gelijk mee aan de gang.

Ciao

---------- Post added at 15:45 ---------- Previous post was at 15:39 ----------

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                            En jij geef jou planten spul wat zo door tempex heen brand? en dan vraag je nog of het schadelijk is .... Wat denk je zelf?
                            Bella,

Ten eerste lees de text voor je reageert eens goed(als dat lukt)
                            En dit soort reacties hoef ik niet in mijn verslag daar waar dit geen enkele toegevoegde waarde heeft.
                            Je zet je zelf echt voor schut door dit soort inhoudloze reacties.

Plaats je reactie als het iets toevoegd en anders gewoon niet.

Ciao TJ

Comment

Comment

Hallo allemaal,

Inmiddels 2,5 week na mijn laatste update.
                                Momenteel heb ik nog 1 lamp aan. De jack berries en de el Monster zijn geoogst en hangen te drogen.
                                Dit na heel wat uurtjes zwoegen. Da knippen is echt een kutwerkje.
                                De opbrengst is eigenlijk boven verwachting. Zal van de week ff foto'tje posten.
                                Echter de grootste toppen heb ik nog niet geoogst. Deze zijn van de 6 stuks shack die ik nog heb staan.
                                Denk dat ze nog een week of 2 te gaan hebben. Deze krijgen vanaf vandaag alleen nog maar water.
                                Vande week ff foto update.

Ciao TJ

Comment

Bezig...
                                X