Geachte Medeblazers,
Hierbij start ik een verslag, van zaadje tot plant.
Ik heb een Haze 26 juni 2011 laten ontkiemen, een week later nog een Haze 3 juli 2011.
Daarna heb ik 19 juli 2011 2xMadshack, 2xHericules laten ontkiemen.
Vanaf 3 augustus staan de plantjes op 18/6 uur in de tent en hebben ze vanaf die datum,
ook voeding. De voeding die ik gebruik is een Hesi Terra starterskit. Heb een topbooster van,
Atami Bloombastic gekregen . Die werd aangeraden om het bij de laatste 2 weken te gebruiken
of als de toppen ongeveer net zo groot zijn als knikkers.
De dames zitten nu in 18 liter potten.
We zijn nu een aantal weken verder en met de dames gaat het goed .
Afgezien van de temperatuur die schommelde als de licht aan was: Tussen 33,9 en 29,8 graden. Luchtvochtigheid 34%
En als de lamp uit was 27,8 en 24,9. Luchtvochtigheid 47% tot 57%
Vandaag 10 augustus 2011 is mijn 2e buisventilator binnen gekomen en hoop zo de warmte
te reduceren. Daarvan zal ik op een later tijdstip een verslag van doen.
Het lukt mij niet om de foto's erop te krijgen ik zal het later wel proberen.
Groetjes B2B
Hierbij start ik een verslag, van zaadje tot plant.
Ik heb een Haze 26 juni 2011 laten ontkiemen, een week later nog een Haze 3 juli 2011.
Daarna heb ik 19 juli 2011 2xMadshack, 2xHericules laten ontkiemen.
Vanaf 3 augustus staan de plantjes op 18/6 uur in de tent en hebben ze vanaf die datum,
ook voeding. De voeding die ik gebruik is een Hesi Terra starterskit. Heb een topbooster van,
Atami Bloombastic gekregen . Die werd aangeraden om het bij de laatste 2 weken te gebruiken
of als de toppen ongeveer net zo groot zijn als knikkers.
De dames zitten nu in 18 liter potten.
We zijn nu een aantal weken verder en met de dames gaat het goed .
Afgezien van de temperatuur die schommelde als de licht aan was: Tussen 33,9 en 29,8 graden. Luchtvochtigheid 34%
En als de lamp uit was 27,8 en 24,9. Luchtvochtigheid 47% tot 57%
Vandaag 10 augustus 2011 is mijn 2e buisventilator binnen gekomen en hoop zo de warmte
te reduceren. Daarvan zal ik op een later tijdstip een verslag van doen.
Het lukt mij niet om de foto's erop te krijgen ik zal het later wel proberen.
Groetjes B2B
Comment