Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2xMadshack, 2xHericules, 2xHaze 120x120x180 Secret Jarden DarkstreetII

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2xMadshack, 2xHericules, 2xHaze 120x120x180 Secret Jarden DarkstreetII

Korting op 420shop
    Geachte Medeblazers,

Hierbij start ik een verslag, van zaadje tot plant.
    Ik heb een Haze 26 juni 2011 laten ontkiemen, een week later nog een Haze 3 juli 2011.
    Daarna heb ik 19 juli 2011 2xMadshack, 2xHericules laten ontkiemen.
    Vanaf 3 augustus staan de plantjes op 18/6 uur in de tent en hebben ze vanaf die datum,
    ook voeding. De voeding die ik gebruik is een Hesi Terra starterskit. Heb een topbooster van,
    Atami Bloombastic gekregen . Die werd aangeraden om het bij de laatste 2 weken te gebruiken
    of als de toppen ongeveer net zo groot zijn als knikkers.
    De dames zitten nu in 18 liter potten.

We zijn nu een aantal weken verder en met de dames gaat het goed .
    Afgezien van de temperatuur die schommelde als de licht aan was: Tussen 33,9 en 29,8 graden. Luchtvochtigheid 34%
    En als de lamp uit was 27,8 en 24,9.
    Luchtvochtigheid 47% tot 57%
    Vandaag 10 augustus 2011 is mijn 2e buisventilator binnen gekomen en hoop zo de warmte
    te reduceren.
    Daarvan zal ik op een later tijdstip een verslag van doen.

Het lukt mij niet om de foto's erop te krijgen
    ik zal het later wel proberen.

Groetjes B2B

sigpic

Re: 2xMadshack, 2xHericules, 2xHaze 120x120x180 Secret Jarden DarkstreetII

Hoeveel Watt lamp gebruik je en heb je geen foto's.

En veel kweek succes Naamgenoot
    Ik zal je verslag volgen kijken wat je ervan bakt.

Comment

Mooie soorten. Hopen dat je geen herma's hebt, zou ze alvast niet teveel pesten.

Wat zit er allemaal in die Hesi-kit ? (schema)
      Bloombastic heb je erbij gekregen in plaats van...? (Normaal kun je bloombastic de hele bloei meegeven toch?)
      Ik ben benieuwd naar je foto's.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Whaaaah, T.V.I.I.T!!!

Te Veel Info In Titel Het lijkt wel een wiskunde probleem

Verder klinkt het als een leuk project
        Succes met je kweek

Comment

IMG-20110809-00411.jpgIMG-20110809-00412.jpgIMG-20110809-00413.jpgIMG-20110809-00414.jpgIMG-20110809-00415.jpgIMG-20110809-00416.jpgIMG-20110809-00419.jpg
          sigpic

Comment

Ziet er netjes uit ga zo door

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fender View Post
              Whaaaah, T.V.I.I.T!!!

Te Veel Info In Titel Het lijkt wel een wiskunde probleem
              Geen kaas van gegeten???

@B2B;
              Ik zie dat de foto's gelukt zijn in een nieuw bericht! De aanhouder wint, prima toch....

Succes met de kweek.

Comment

Neen Vale, ik ben meer van de worst

Comment

Goedmorgen Growers/Medeblowers
                  Vandaag 12 augustus kom ik ff met een update probeer nu een filmpje te zetten.
                  Hij word nu binnen een half uurtje op you tube gezet en dan zet ik wel een link erbij.
                  Ik probeer de update voortaan via een filmpje bij te houden
                  .

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                  Last edited by BLAZE2BLAZE; 12 August 2011, 12:53. Reden: Update
                  sigpic

Comment

sigpic

Comment

Hier is een update vanaf het moment dat de lampen waren uitgegaan, dan kan je de kleuren van het blad zien.
                      Ze zien er naar mijn inzicht gezond uit. Dit is het temperatuur als de lamp uitgaat en zakt tot 24,9. Als de lamp
                      aangaat 29,6 graden. Ik zou hem graag nog lager willen krijgen maar weet niet meer hoe heb alles geprobeerd.
                      Voor advies of hulp sta er graag voor open en in ieder geval allemaal thx.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

sigpic

Comment

Hoy blaze, je plantjes zien er goed uit. Indien mogelijk zou ik de aarde nog wat aanvullen zodat ze dieper in de grond staan en sterker kunnen/zullen worden.
                        Ivm de temperaturen zou ik nog een dagje wachten en een cyclus van 24 uur proberen te vervolmaken om te zien hoe het evolueert. Nu je de warme lucht in een andere kamer uitblaast zal dit hoogstwaarschijnlijk soulaas bieden maar het klimaat heeft even nodig om zich aan te passen. Dus zul je morgen rond dezelfde tijd normaal al veel wijzer zijn. In principe dien je er enkel en alleen voor te zorgen dat de aangezogen lucht koeler wordt.

Grtz $iR
                        sigpic

Comment

Dit zijn de buisventilatoren die ik er op heb Medeblowers vragen mij hier staat het aangegeven:
                          Merknaam: Ruck
                          1x Buisventilator 125mm 400m3 Uitvoer
                          1x Phat filter 350m3 125mm
                          1x Buisventilator 125mm 400m3 Invoer verse lucht

dus hoop dat ik de goede opstelling heb. Advies of tips altijd welkom
                          sigpic

Comment

Goedemorgen/Middag

He He eindelijk een avond waarvan ik denk hmm lekkere temperatuur de tent heeft de hele avond op 28,5graden gestaan lager ging die niet.
                            Maar thx to $ir Smoke Allot met een simpele tip nadat hij de filmpje heeft gezien heeft zijn tip super geholpen

Like I always say : Just Smoke It !!!
                            sigpic

Comment

Goedenavond mensen,

Met de dames gaat het goed ik ben helemaal vergeten te vragen of mensen bekend zijn met:

Hy-pro Spraymix
                              Normaal gebruik: 1 tot 2 maal in de week gebruiken. Wanneer noodzakelijk elke dag. In het Engels.
                              Hieronder een afbeelding van het product.
                              Wilde graag weten wat het product doet en waarvoor het is
                              .
                              Bedankt allemaal.Krijg het beeld niet erop sorry probeer latere tijdstip weer.

Like i always say: Just Smoke It!!!
                              Last edited by BLAZE2BLAZE; 15 August 2011, 23:11. Reden: Update
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X