hallo ,
ik ben zelf begonnen met kweken op cocos in een kweektent van 100x100x200 met 400watt lamp en koolstofluchtfilter enz ...
nu zou ik graag eens weten of alles in orde is met men plantjes want 1 ervan heeft gebogen blaadjes en 1 ervan een licht krullend blaadje , iemand die weet hoe dit komt ?
ze zijn 6 dagen geleden boven gekomen en staan nu nog op 18/6 en zou ze normaal op zondag op 12/12 normaal komen ze 100-120cm groot zal dat ook zo zijn als ik ze zondag op 12/12 zet in de growshop zeiden ze van wel ?
ik geef ze elke dag elk 250ml water met canna coco a+b en rhizotonic voor wortelvorming .
hier enkele foto's :
DSC00991.jpg
kweektent achteraan 2x blue mistic vooraan 3x powerflower
plantjes.jpg
plantjes
afzuiging.jpg
de afzuiging met v.s.a voor lamp
temperatuur en lv.jpg
lv en temperatuur
gekruld blaadje.jpg
licht krullend blaadje ?
hangende blaadjes.jpg
licht hangende blaadjes ?
ziet dit er een beetje uit zoals het hoort of ?
alvast bedankt !
ik ben zelf begonnen met kweken op cocos in een kweektent van 100x100x200 met 400watt lamp en koolstofluchtfilter enz ...
nu zou ik graag eens weten of alles in orde is met men plantjes want 1 ervan heeft gebogen blaadjes en 1 ervan een licht krullend blaadje , iemand die weet hoe dit komt ?
ze zijn 6 dagen geleden boven gekomen en staan nu nog op 18/6 en zou ze normaal op zondag op 12/12 normaal komen ze 100-120cm groot zal dat ook zo zijn als ik ze zondag op 12/12 zet in de growshop zeiden ze van wel ?
ik geef ze elke dag elk 250ml water met canna coco a+b en rhizotonic voor wortelvorming .
hier enkele foto's :
DSC00991.jpg
kweektent achteraan 2x blue mistic vooraan 3x powerflower
plantjes.jpg
plantjes
afzuiging.jpg
de afzuiging met v.s.a voor lamp
temperatuur en lv.jpg
lv en temperatuur
gekruld blaadje.jpg
licht krullend blaadje ?
hangende blaadjes.jpg
licht hangende blaadjes ?
ziet dit er een beetje uit zoals het hoort of ?
alvast bedankt !
Comment