IMG_1474.jpg Gaan nu best snel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RQS DoSiDos Auto 12/12 van start
Collapse
X
-
IMG_1513.jpg We zijn weer een klein weekje verder en de auto's doen het behoorlijk goed. Ik ben erg benieuwd naar hun uiteindelijke maat aangezien ze vrij snel zo groot worden als mijn chocolate haze ondanks het leeftijdverschil. Wat dat aangaat, blij dat ze hun eigen ruimte hebben en ik de lampen dus zo kan positioneren dat ze hun hun eigen lamp hebben.
Het kleintje blijft nog wat klein maar ze heeft al wel een vrij dikke stam, ik verwacht dus dat dit gewoon een net iets andere pheno is. Qua voeding etc geldt hetzelfde als voor mijn chocolate haze dus dat zal ik hier niet herhalen aangezien dit slechts een bijprojectje is..
Mijn heroverweging van auto's op 12/12... het kan en het werkt. Minder wiet maar veel minder stroom. Duurdere zaden (meestal) maar wel meer keuze. Ik zie op growdiaries regelmatig auto's voorbijkomen die ik graag zou proberen maar denk dan... pfff 18 uur licht.. ik ga failliet. Onzin natuurlijk maar ik zou het oprecht leuk vinden als deze een vergelijkbare opbrengst halen aan de niet auto's.
Sativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 5
Comment
-
De eerste tekenen van bloei zijn zichtbaarβmooi, alles gaat volgens plan! De planten blijven nog wel relatief klein, dus ik ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkelt.
12/12 lijkt hen niet echt te deren, maar misschien is dat juist de reden dat ze zo compact blijven? Aan de andere kantβ¦ er is totaal geen stretch te zien. π€ Interessant om te volgen!
IMG_1538.jpg βSativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 4
Comment
-
Denk je dat dat goed gaat? Cocos van de action en de blumaths?
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek
Comment
-
Ze groeien goed maar echt mooi zijn ze niet.. te weinig voeding? Qua formaat verbazen ze me enigszins (de grote dan) ze komen al in de buurt van de hazen. Wordt steeds nieuwsgieriger naar het eindresultaat
IMG_1549.jpg βββββββSativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 4
Comment
-
Deze gaan echt heerlijk qua groei... zijn echt al bijna net zo groot als de hazen (geen auto's) die al een stuk ouder zijn. Nu zal het groeipatroon van een auto op 12/12 anders zijn dan dat van een normale gefeminiseerde dame du wellicht dat ze echt lekker gelijk op gaan. Ze zijn gezaaid met het idee dat ze ongeveer gelijk geoogst moeten worden.
Ik heb er een foto van mijn andere verslag bijgedaan voor de vergelijking. 2 uiterst rechts in beeld en de achterste van de rij ernaast (het kleintje) zijn de auto's, de rest is Chocolate Haze.
IMG_1590.jpgSativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 5
Comment
-
Ze zijn ietwat licht van kleur maar verder zien ze er top uit. Wat eerder al gezegd is een magnesiumtekort is wat hier kan spelen en daar sluit ik me bij aan. De waterhuishouding lijkt goed. Ik vind ze er goed gewaterd uitzien althans dus zal de lichte kleur calmag tekort zijn.
-
Ik kan dat niet 100% uitsluiten maar gezien het feit dat ik cal mag al behoorlijk hoog doseer zou het wel vreemd zijn. Zit nu op de max aanbevolen dosering van 1 ml/L. Ik breng de EC van 0.2 naar 0.8 met de Calmag. Dan voeg ik pas de voeding toe
-
Ik hou het op de eerste plek op stikstof.
Als je dat n27 spul hebt waar bob het steeds over heeft, dan geven.
-
Sativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 3
Comment
Comment