IMG_1474.jpg Gaan nu best snel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
RQS DoSiDos Auto 12/12 van start
Collapse
X
-
IMG_1513.jpg We zijn weer een klein weekje verder en de auto's doen het behoorlijk goed. Ik ben erg benieuwd naar hun uiteindelijke maat aangezien ze vrij snel zo groot worden als mijn chocolate haze ondanks het leeftijdverschil. Wat dat aangaat, blij dat ze hun eigen ruimte hebben en ik de lampen dus zo kan positioneren dat ze hun hun eigen lamp hebben.
Het kleintje blijft nog wat klein maar ze heeft al wel een vrij dikke stam, ik verwacht dus dat dit gewoon een net iets andere pheno is. Qua voeding etc geldt hetzelfde als voor mijn chocolate haze dus dat zal ik hier niet herhalen aangezien dit slechts een bijprojectje is..
Mijn heroverweging van auto's op 12/12... het kan en het werkt. Minder wiet maar veel minder stroom. Duurdere zaden (meestal) maar wel meer keuze. Ik zie op growdiaries regelmatig auto's voorbijkomen die ik graag zou proberen maar denk dan... pfff 18 uur licht.. ik ga failliet. Onzin natuurlijk maar ik zou het oprecht leuk vinden als deze een vergelijkbare opbrengst halen aan de niet auto's.
Sativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 5
Comment
-
De eerste tekenen van bloei zijn zichtbaar—mooi, alles gaat volgens plan! De planten blijven nog wel relatief klein, dus ik ben benieuwd hoe dat zich verder ontwikkelt.
12/12 lijkt hen niet echt te deren, maar misschien is dat juist de reden dat ze zo compact blijven? Aan de andere kant… er is totaal geen stretch te zien. 🤔 Interessant om te volgen!
IMG_1538.jpg Sativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 4
Comment
-
Denk je dat dat goed gaat? Cocos van de action en de blumaths?
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek
Comment
-
Ze groeien goed maar echt mooi zijn ze niet.. te weinig voeding? Qua formaat verbazen ze me enigszins (de grote dan) ze komen al in de buurt van de hazen. Wordt steeds nieuwsgieriger naar het eindresultaat
IMG_1549.jpg Sativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 4
Comment
-
Deze gaan echt heerlijk qua groei... zijn echt al bijna net zo groot als de hazen (geen auto's) die al een stuk ouder zijn. Nu zal het groeipatroon van een auto op 12/12 anders zijn dan dat van een normale gefeminiseerde dame du wellicht dat ze echt lekker gelijk op gaan. Ze zijn gezaaid met het idee dat ze ongeveer gelijk geoogst moeten worden.
Ik heb er een foto van mijn andere verslag bijgedaan voor de vergelijking. 2 uiterst rechts in beeld en de achterste van de rij ernaast (het kleintje) zijn de auto's, de rest is Chocolate Haze.
IMG_1590.jpgSativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 5
Comment
-
Ik kan dat niet 100% uitsluiten maar gezien het feit dat ik cal mag al behoorlijk hoog doseer zou het wel vreemd zijn. Zit nu op de max aanbevolen dosering van 1 ml/L. Ik breng de EC van 0.2 naar 0.8 met de Calmag. Dan voeg ik pas de voeding toe
-
Ik hou het op de eerste plek op stikstof.
Als je dat n27 spul hebt waar bob het steeds over heeft, dan geven.
-
Sativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 4
Comment
-
Ze gaan lekker.. Eigenlijk beter nog dan ik had gedacht. Jammer van de onderlinge verschillen want stekken is natuurlijk geen optie en als ik naar de grootste dame kijk zou ik daar graag een tentje vol van hebben. Ze zijn zo uit het hoofd 3 weken jonger dan de niet AF-jes en ondanks dat toch is de grootste dame al een stuk groter dan die. Als je daar 12 dames van hebt op dit oppervlak staat de tent dus gewoon helemaal vol.. Dan heb je dus in hele korte tijd heel veel wiet tegen minimaal stroomverbruik. Nu hoef ik niet bij te verwarmen dus wellicht dat dat meespeelt maar zoals ik het nu zie kan je dus best een AF-je pakken die een cyclus heeft van circa 70 dagen en dan aan een stuk door zonder problemen.. Zodra ik verhuisd ben ga ik dat proberen... Suggesties?
Wensen: max 80 dagen van zaad tot oogst volgens breeder, hoog thc niveau, verwachte opbrengst ± 500 gram/m2. bij voorkeur een beetje schimmelbestendig maar goed.. dat laat ik aan jullie overSativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 2
Comment
-
Ik heb nu een aantal autoflowers geprobeerd
De eerste keren de RQS F1
Stafford zei auto's worden nooit zo mooi als fotoperiode
Dat begreep ik niet na het zien van de wiet van de hyperon en de medusa
Top kwaliteit wiet mooi hard wit en zeer stoned
Nu een aantal andere auto's en f1 getest
Maar niks komt bij de f1 van royal in de buurt
Worden wel serieuze dames
Bij mij 100/110cm
Met meer dan een ons de olamt gemiddeld
Medusa is zoet
Hyperon is hazig
Titan blijft klein!!
Orion gaf leuk
Mooie witte compacte maar redelijk standaard wiet
Dus ik adviseer je de hyperon en de madusa
Beiden hebben zeer weinig voeding nodig!!
1850gram van 3m2 11a12 weken
-
Met stekken los je de onderlinge verschillen niet op, daarvoor heb je een net of rooster nodig. Een wendbaar net is makkelijker maar een rooster of hekwerk werkt ook. Ik heb elke tak door het net getrokken waardoor alles op gelijke hoogte als het net is gebleven en dat kan ook prima met zaailingen.
-
RQS tot nu toe goede ervaring mee, hoge ontkiemingsratio. Ik zal die soorten dus zeker bekijken. Ik weet niet precies hoe lang mijn huidige nog moeten, ik gok een week of 8 maar dat worden denk ik ook serieuze planten. Wellicht dat ik het nog probeer... stof tot nadenken.
-
Ze gaan erg mooi, geen bijzonderheden dus. Paar foto's IMG_1656.jpgSativa to change the things I can, Indica to accept the things I can't
- Likes 3
Comment
Comment