Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eindelijk mijn 1ste kweek ( Jorges Diamond )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eindelijk mijn 1ste kweek ( Jorges Diamond )

hello everybody hier nog ff een update van mijn 1ste kweekje. alle uitleg is welkom . Vanaf morgen volgens schema nog 2 weken dus nog een weekje voeding geven en beginnen spoelen.
    hopelijk zwellen de buds nog in volume. Zoals ik al zei alle hulp is welkom Hier zijn ze danJorges Diamond 58.jpgJorges Diamond 59.jpgJorges Diamond 62.jpgJorges Diamond 63.jpgJorges Diamond 65.jpgJorges Diamond 66.jpgJorges Diamond 67.jpgJorges Diamond 68.jpgJorges Diamond 69.jpg

Comment

helloooo ,
      Hier is ie weer met een paar heel mooie pics. denkt dat dit een lekker blowke gaat worden. Ik weet alleen niet goed of ik de plantjes nog ff moet laten afrijpen of niet?
      Daarom de vraag aan de meer ervaren mensen hier, hoelang denken jullie nog normaal moet ie nog een dikke week , weekenhalf maar zie hier en daar al pss een kleine overheersing van de bruine haartjes.
      Maar als ik nr de trichomes kijk zien die nog steeds te milky/wit naar mijn goesting??? hier de fotosJorges Diamond 69.jpgJorges Diamond 72.jpgJorges Diamond 73.jpgJorges Diamond 74.jpgJorges Diamond 75.jpgJorges Diamond 77.jpgJorges Diamond 78.jpgJorges Diamond 79.jpgJorges Diamond 80.jpgJorges Diamond 81.jpgJorges Diamond 82.jpgJorges Diamond 84 trichomes.jpgJorges Diamond 85 trichomes.jpgJorges Diamond 86 trichomes.jpg alvast bedankt gaste

Comment

Last edited by Mohawk; 1 September 2011, 19:07.

Comment

Ja dat was mijn gedacht ook , ga ze nog een klein weekje spoelen en dan gaan ze deraan denk ik. De fotos heb ik macro getrokken en er zijn er 3 bij die ik een beetje geshopt heb en
          waar je de trichomes redelijk goed kunt zien en ga idd toch nog ff wachten tot er wat amber verschijnt. Heb graag playstationweed Ik controleer ze dagelijks en wat die
          licroscoop betreft , die komt er de volgende x zeker bij. Perfecte oogst. Hey mohawk alvast bedankt voor de tips en de reactie man. Je mag nieuwe fotos verwachten binnen een klein weekje EINDELIJK mijn eerste kweekje...

Comment

Nu begint het toch te kriebelen zne . Sinds gisteren zijn ze mooi dil geworden en voelen lekker hard aan. En als ik niet oppas blijft mijn Jorge gewoon aan mijn armen plakken . Had nooit gedacht dat dit zo een
            mooi plantje en bezigheid ging worden . Je krijgt er echt wel veel voor terug hier nog een paar pics. Bijna de laatse.Jorges Diamond 87.jpgJorges Diamond 88.jpgJorges Diamond 89.jpgJorges Diamond 90.jpgJorges Diamond 91.jpgjorges diamond 92.jpg

Comment

Hello blowertjes,
              Kan der mij aub iemand wat info geven of deze al oogstbaar zijn? Zit zelf een beetje met een dilemma, kappen of niet kappen? Hier de fotos:jorges cervantes 93.jpgjorges diamond 96.jpgjorges diamond 97.jpgjorges diamond 98.jpgjorges diamond 100.jpgjorges diamond 101.jpgjorges diamond 102.jpg

Comment

pfffffff,je blijft bezig.knip ze in godsnaam om!ik denk dat reeds 10 mensen je gisteren verteld hebben dat je zeker nog 1 1/2 week moet wachten.
                vraag je t nu weer?

Comment

ja ik weet het sorry zne. Nee maar een vriend/collega kweker die ik ken zegt dat hij ze in dit stadium al knipt .(dezelfde plant) En dit doet mij heel hard twijfelen man dit is ook mijn 1ste x he. En ik weet
                  ook dat ik me een microscoop moet aankopen. Maar als er 10 zeggen laten staan tegenover 1 iemand die zegt kappen. Zal ik ze maar laten staan maar zeker . Nu zijn mijn twijfels
                  tenminste weg. Ik wil dit gewoon zo goed mogelijk doen. Dus sorry dat ik in het begin zoveel vragen stel. Alvast bedankt om me gerust te stellen en bij deze wacht ik nog ff he thx

Comment

Profielfoto past goed bij je haha gr en fijne oogst

Comment

heeey lol Bert88 maar hoe kom je er eigenlijk op dat diene foto goed bij mij past . en bedankt voor de steun man grtzzz

Comment

wat hij eigenlijk zeggen wil is :^^ toen je de eerste x ging neuken vroeg je toen ook alles 10 x?

Comment

howhowhow dit word prive en hoort hier niet thuis op het WEED forum he . lol Maar ik denk dat we gaan afdwalen als we zo verder gaan. Eerlijk gezegd was de eerte x
                          wel gemakkelijker vergeleken met het KWEKEN. Daarvoor heb ik niet zoveel voor moeten lezen. En zeker geen vragen moeten stellen. Hij stond paraat zne grtzz

Comment

Lol @ laatste post XD
                            Maar ik begin zelf ook met een eerste kweekje, en kan me voorstellen dat het nu serieus begint te kriebelen om die planten om te kappen.
                            Succes nog!

Comment

hey thx w1c. Mooi, weer een kwekerke derbij en ja het kriebelt idd ,dit is het moeilijkste moment van heel de siclus maar vrijdagavond of zaterdag gaan ze tegen de vlakte .
                              Ik zou zeggen VEEL succes met je 1ste ronde en ga je hier ook een verslagje van maken? Moet je zeker doen altijd interesant moest er toch iets verkeerd gaan. Of voor uitleg. grtzzz
                              hier nog wat verse fotos :IMG_0896.jpgjorges diamond 103.jpgjorges diamond 104.jpg

Comment

Heb ze eindelijk gekapt nu hopen dat ze tijdens het drogen nx tegenkomen en kan ik eindelijk m n zelfgekweekt weedje blowen.SNC01071.jpgSNC01072.jpg Dit is een testbudje de rest laat ik wel een dag of 15 hangen. op naar de volgende grtzz

Comment

Bezig...
                                X