Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Critical, 1x Girl Scout Cookies, 1x Cataract Kush , onder de Mars Hydro FC3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Update dag 19

Temp 18,3 - 23.7
    lv 38% - 51%
    afzuiging volledig gedimd

Geen water gekregen sinds overpotten.

Eindelijk gisteren de vloer geïsoleerd met 6cm piepschuim en handdoeken. AC infinity warmtematten eronder 40w, en warmtekabel 20w rond de plantjes. Dat zorgt ervoor dat de warmte eindelijk een beetje blijft hangen.

Heb namelijk een dieptepunt laatst bereikt van 14.3 graden.. Slecht geïsoleerde klote locatie is het eigenlijk. Word er echt verdrietig van om te zien dat ze zo zijn geremd

Critical 1: deze dame is mooi groen, is bezig aan haar 4e node. Is het beste van de 3. Weinig op of aanmerkingen.

Critical 2: heeft het duidelijk zwaarder te verduren met de omstandigheden. Gaat nog wel bijtrekken.

Girl Scout Cookies: beetje licht groen van kleur, mogelijk al aan eerste voeding toe?

Cataract Kush is uiteindelijk verschrompeld na de laatste koude nacht. Al vallende leert men.

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

Comment

• Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Ze staan op het moment iets te droog
      En voeding mag je altijd mee geven
      1.0/1.2ec wortelstimulator en sowieso enzym die zorgt ook dat voeding in de grond heropnembaar word
      En als je de tempratuur kan hanteren van afgelopen dagen nacht
      Staan ze er met 1 week compleet anders bij😊

• Raver
      Raver commented
      Editing a comment
      Oke.

Toplaag is inderdaad droog. Potten zitten wel nog vocht in, voelen nog zwaar zat.

Wat voor enzym zou dan goed zijn. Momenteel nog geen enzym in mijn assortiment staan, kan morgen dat wel ergens oppikken.

Heb ff ingelezen over die enzym dus dat komt goed. 👍👍
      Last edited by Raver; 1 week geleden.

Update

Temp 20,2 - 25.1
    LV 41% - 56%
    Lamp 75% , ppfd 550 - 600 , juist? Hoger hangen lager?
    Bodem temp 20gr

Hebben gisteren water gehad. 600 - 800ML afgezuurd water. Ph6.3 , met 2ML Alga Grow en 1ML Take Root en wat Enzym. Water temperatuur was 21.1 graden

Allemaal goed zou je zeggen?? Ze hebben gewoon een klap gehad en volgens mij zijn de wortels ook gewoon nog niet goed ontwikkeld door de kou. Heb dat echt onderschat, de vloer is super koud. Gelukkig is dat nu allemaal onder controle...

Hopelijk gaan ze snel de groeispurt in..!!
    Attached Files
    Last edited by Raver; 5 dagen geleden.

Comment

• Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Net als bij ons; als je lang kouwe voeten hebt voel je je gewoon niet goed he.
      Zodra die wortels beginnen gaat het boven de grond ook snel

Critical 1 LST begonnen. Girl Scout geef ik nog een paar dagen, Critical 2 krijgt nog een week.

Ik twijfel of ik ga toppen... Heb al veel tijd verloren. Graag jullie mening.

Scrog net hangt er al, alleen mazen zijn denk te breed.

Mooie compacte plantjes, lichtintensiteit is meer dan prima zo !! Geen strekking zoals ik soms zie op Youtube bij lage watt LED. Mijn lamp is volgens Mars hydro voor 90x90, dus top voor mijn 80x80. Al staat die nu al op 75%

Klimaat hetzelfde gebleven. 👍👍👍
    Attached Files

Comment

• Waterfall420
      Waterfall420 commented
      Editing a comment
      Hoeveel staat je? lamp 25%

• Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Inderdaad laat ze eerst even goed aanslaan
      Dan pas toppen
      Dan nog even wachten tot je ze ziet door knallen
      Daarna is het vroegste moment om te schakelen
      Eerst gezonde streslize omgeving creëren
      En je plantjes zullen je ruimte belonen
      Als de omstandigheden.digheden goed zijn
      Kan het snel gaan
      Anders hebben ze wat meer tijd nodig
      En jij kan langzamerhand het gaan perfectioneren na veel over de juiste omstandigheden van een wietplant ingelezen te geven

• Raver
      Raver commented
      Editing a comment
      Lamp staat op 75% sterkte, dus nog 25% te gaan tot die op 100% staat. Maar kan altijd de lamp dichterbij gaan hangen in de bloei. Kan tot 1100ppfd ofzo halen

Goedemorgen

Even paar foto's van vanochtend toen ik de tent opendeed.

Klimaat is echt super nu. Het isoleren werkt.

Ik ga ze nog even laten gaan dan. Nog niet toppen. Plan is toch 1 keer toppen en daarna scrog net erboven en proberen die canopy gelijk te houden.

De bovenlaag van de potten zijn weer droog, maar de potten zijn nog goed aan gewicht. Ik heb ergens iets gelezen hier over veel water geven, de planten water leren drinken. Ik heb t gevoel dat ik ze nu al meer water kan geven maar hé, zo voelen de potten niet.

Mijn voedingsplan is hetzelfde als wat ik deed met me buitengrows. Water voeding water voeding water voeding enzovoort. Met de week ec 0,1 verhogen tot max 2.0. Mijn ec van het kraanwater is al 0.5 , dat is wel irritant eigenlijk..

Wanneer cal/mag geven?? Moet ik nog denken aan een extra product voor het bloeien? Ik heb alga bloom en pk 13/14 maar iets van sugar royal bijvoorbeeld..

Peace!! Ik ga me bong nog ff volgooien, Alien Cookies wiet.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Pot tillen!!!

Zwaar is geen water en licht wel.

• Raver
      Raver commented
      Editing a comment
      Ja dan geen water he haha

• Italiano
      Italiano commented
      Editing a comment
      voor de bloeifase heb je nog:

* Sugar royal ( kan al vanaf week 2 van de groei tot einde kweek )
      * Vita Race kan nu al zo'n beetje tot week 3 bloei
      * Pure zym vanaf de groeifase tot 4e week bloei
      * Green sensation vanaf de 4e week bloei ongeveer tot einde kweek.
      * Power Buds vanaf 1ste week bloei tot einde
      * Silica (silicium) de gehele week

De rest heb je al.
Bezig...