Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Critical, 1x Girl Scout Cookies, 1x Cataract Kush , onder de Mars Hydro FC3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: 2x Critical, 1x Girl Scout Cookies, 1x Cataract Kush , onder de Mars Hydro FC3000

Korting op 420shop
    Mijn eerste kweek, welkom!

Na jarenlang wikken en wegen toch de beslissing genomen om een indoorgrow te gaan doen. Zo gezegd zo gedaan, mijn setup is als volgt.

Tent: Ferna Homegrow 80x80x180
    LED: Mars Hydro fc3000
    Softbox 550m3
    SMSCom mk2 6,5ah met temperatuursensor.
    Canlite 600m3 filter (tijdelijk).
    Sonoconnect

Ik ben gegaan voor 4 Feminized zaden met vergelijkbare bloeiperiodes.

Ik ga hier updates plaatsen. De zaden zijn 3 dagen geleden in de lightmix gegaan, verwacht morgen of uiterlijk overmorgen toch iets te gaan zien. Temperatuur was eerste 2 dagen te laag, dus het begin is goed haha.. Ik ga me best doen. Leuk als jullie zullen volgen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Eerste

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Kijk maar uit dat je dat tentje niet vacuum trekt.

Succes ik volg ook.

Comment

Update 1;

Weinig nog, nog geen zaad bovengekomen. Vind het wel lang duren dit keer, was nog zo zeker van mijn ontkiem manier. Hopelijk zsm dan.
      Last edited by Raver; 2 dagen geleden.

Comment

• Rreppellsteeltjam
        Editing a comment
        Mjah kan lang duren hĆØ gelijk in de pot, bij mij in 24/36 uur, maar dan in een container en warmtematje 28Ā° er onder.

Dus licht uit en stoken maar.

• Raver
        Raver commented
        Editing a comment
        Ja wat ik al zei, temp is te laag geweest. Was eigenlijk te ongeduldig. Dus eerst gezaaid en daarna pas gedacht oja is het is wel 'n beetje koud. šŸ˜‚

Zullen zsm wel komen.

• Grow Co
        Grow Co commented
        Editing a comment
        Geduld is een uuhhhh šŸ¤·šŸ»ā€ā™‚ļø

Leuk dezelfde oppervlakte als ik.

Succes en veel plezier met je(eerste?) binnenkweek.

Comment

Update 2. Eerste zichtbare opkomst, de Cataract Kush laat zich zien. Maar ik zie nog precies hetzelfde nu, als vanochtend. De temperatuur is nog te laag gemiddeld met dieptepunten van 16,2gr... Dan is LED eigenlijk k*t! Ik krijg het niet warmer dan 20gr zonder echt moker hard te stoken. Het is een oud pant, de sloop gaat erin einde van dit jaar. Ik betaal me sowieso al scheel aan gas elk jaar.

Nog maar een paar warmtekabels en matten besteld.

Zit eraan te denken het maar af te breken totdat het wat warmer is 's nachts vooral. Dit is geen doen zonder volgas de 2000w kachel aan te zetten. Krijg je weer het volgende probleem, lage LV. Niemand zei dat het makkelijk was šŸ˜…

Comment

• PH donner
          PH donner commented
          Editing a comment
          Zaailing boeit de Lv niet!
          Zolang de voetjes op temp blijven kom je deze laatste stukje koude tijd wel door. Dus warmte mat is voldoende

• Rreppellsteeltjam
          Editing a comment
          Inpakken in plastic en lekker broeien.

Leuk! Ik volgšŸ˜

Comment

Oke, kleine week later. (Duurde LANG!)

Alles is opgekomen, het worteltje is overal zichtbaar. Vanacht is de temp niet onder de 18,5gr gekomen, meteen vooruitgang.

Ik moet 1 Critical laten vallen ivm ruimte, dus de gene die het eerste in de veg fase komt zal mogen blijven.
          Attached Files
          Last edited by Raver; 1 dag geleden.

Comment

• Raver
            Raver commented
            Editing a comment
            Zou kunnen, ze komen in 14L potten. 4 potten is de beste verdeling dan in de tent. 5 of 6 past niet eens met deze maat.

• Rreppellsteeltjam
            Editing a comment
            Prima toch, toppen en snoeien en lollypoppen en diefen dan gaat het helemaal goed komen.

• Raver
            Raver commented
            Editing a comment
            We gaan ons best doen! Voor nu schommelt de temperatuur wel nog veel. Maar het is maar tussen de 18 en 23,5gr. Ben nog even zoekende hoe het klimaat zo stabiel mogelijk te krijgen. Is nog lastig.

Voor nu elektrische kachel ervoor, warmtekabel tussendoor en onder het plastic.

You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

Comment

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Ja, ze verwarmen top maar wat ze opslurpen een stroom word je niet goed van. Daarom heb ik ze noodgedwongen in de ban gedaan.

• Raver
            Raver commented
            Editing a comment
            Mijne gaat ook in de ban na deze week. Die piekspanning elke keer moet ik niet hebben nu al joh. Heb een AC Infinity T3 heater gekocht. Daarnaast krijg ik de temperatuur best oke ook al met de warmtekabels nu.

Laagste temp vanacht was 19,1 graden. Gemiddelde temperatuur is nu toch wel 21 graden. Dus zit nu in de veilige zone, en de zaailingen doen het goed.

Hoelang zal ik ze in een plastic dome houden?
            Last edited by Raver; 6 uur geleden.

• Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Zodra ze boven de grond zijn mag de dome eraf.
        Bezig...