Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

Lol, ik had het zelfde probleem, heb enkel een 265w plasma bij 120w led (drie kleur) gehangen. Dat dekt stukken beter

ps: ik draai in de hydro sectie mijn 3de poging.....

Grtz.

Comment

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - dag 12 - groei - 18/6

dag 12 - groei - 18/6

Yo medekwekers,

Weinig nieuws te melden, alles gaat voortreffelijk met de meiden, een stuk of zeven uitgeselecteerd die de gunstigste plaats krijgen onder het lamp oppervlak, resterende twee staan iets ongunstiger qua lichtdekking. LV is een stuk naar beneden (45-50 %) en ik heb ze ook iets meer regenwater gegeven met dit warme weer.

@ Poffertjesporem: ga zometeen eens kijkje nemen in de hydrosectie

Grtz

P1030542.JPGP1030543.JPGP1030544.JPGP1030545.JPGP1030546.JPG

Comment

Comment

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - dag 12 - groei - 18/6

In 'mijn ogen' een goede beslissing Elazif, denk dat volspectrum in dit stadium niet veel voordelen oplevert tov het meerverbruik! En er gaan verschillende studies over dat de planten in dit stadium niet profiteren van het 'rode spectrum'. Ik ben er alleen nog niet uit met onze lampen of ik bij start bloei overga naar rood en dan naar volspectrum of omgekeerd
          Last edited by DJ Felix; 2 October 2011, 21:31.

Comment

Haai John, in het begin kan het super zuinig met led, zoals mijn kweek starten t/m week 6 met lage 90 watt lamp, zoveel hebben ze dan niet nodig, maar daarna wel, gooi dan maar het volle licht spectrum erop, ze groeien nog heel lang door, die van mij zijn nu pas gaan stoppen met groeien, dus vanaf 12/12 is het groeien en bloeien t/m ca. week 7, dan is het volle licht spectrum wel nodig.

Comment

Comment

P1030551.jpgP1030561.jpg

Comment

Mijn denken is na 12/12 start je met de bloei en je bent nog wel een tijd met de groei bezig, dus eingelijk met beide, als de groei eruit is zou je alleen nog de bloei licht spectrum kunnen gebruiken ??.
                  De toekomst zal het leren, grtzzz

Comment

Attached Files

Comment

Beste John je kunt ze eigenlijk het beste nu onder een meerkleurig spectrum zetten ,door het blauwe licht strekken de planten teveel is mijn ervaring .
                      Je kunt de planten dan toch nog een tijdje laten groeien op 16/8 onder een meerkleurig spectrum .

grzt..
                      Last edited by Bodos; 5 October 2011, 19:47.
                      Led's grow !

Comment

Hey Bodos,

Bedankt voor je reactie, maar ga nog even zo verder met de zusjes onder het blauwe licht. Vooral omdat ze het goed doen, zonder al te veel verder gestrek. Ik heb besloten van m'n twee kleinste BBG's die ongeveer even groot zijn als m'n maat zijn plantjes te doneren aan hem, daar ik er toch te veel heb volgens de huidige configuratie

Dan houd ik nog een zeven plantjes over, zat voor m'n huidige Ledlamp...
                        Last edited by DJ Felix; 5 October 2011, 20:49.

Comment

Attached Files
                          Last edited by DJ Felix; 7 October 2011, 16:35.

Comment

Attached Files

Comment

Mooie plantekes, mooi groen en gezond.. grtzzz

Comment

Dag 24 - Groei - 18/6

@Knealus: Thanx, we doen ons best.

Gaat lekker... nog een weekje en dan in bloei trekken...

Grtz,

P1030592.JPGP1030591.JPGP1030594.JPG
                                Last edited by DJ Felix; 15 October 2011, 00:48.

Comment

Bezig...
                                X