Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

Mooi hoor.

Wat dacht je van grotere potten?

Comment

Hey heaven,

Geen zorgen, ik ga ze niet martelen tot einde bloei in 1,5 literpotjes Volgende week vrijdag (dag 31 groei) gaan ze in ingewaterde Batmix in twee (test) smartpots van 11 liter en vier 7,5 liter plastic ronde potten. En dan volspektrum bloeien!!!

Grtz,

John007

Comment

Ben zeer benieuwd John, ga toch voor de smartpots voor het beste resultaat.. mooi dat je meerdere dingen doet, test test..

Comment

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - Dag 31 - Groei - 18/6

Dag 31 - Groei - 18/6

@ Knealus: Thx, we proberen het een beetje boeiend te houden

Hey Growers,

Vandaag heb ik de plantjes overgezet in grotere potten in Plagron Batmix. Twee Smartpots van 11 liter, plastic pot van 12 liter en de overige staan in 7.5 liter potten.
          Het was tijd want na een maand begonnen de wortels wel wat plaats nodig te hebben. Deze avond ga ik over op 12/12 met volspektrum. Na de foto's heb ik ze ook eens voorzichtig getopt.

Grtz,

John007
          Attached Files
          Last edited by DJ Felix; 21 October 2011, 15:44.

Comment

Hoi John ,

De kleintjes staan er mooi bij ....dit word een mooi kweekje .
            Keep it up !!!

grtz..
            Led's grow !

Comment

P1030772.JPGP1030773.JPG

Grtz,

John007

Comment

Dag 3 12/12

Hey Growers,

Het was bijna een fiasco geworden met die convectorverwarming . Ik trek vanmorgen de tent open... minimum 21 max 36 Blijkbaar kan de convector met al die luchtstromen in de tent geen constante temperatuur houden. Snel de verwarming uit de tent gegooid en maar nog een paar dagen de kamer mee verwarmen.

Het goede nieuws is dat ik eindelijk gevonden heb wat ik zoek als tentverwarming: Een instelbaar 300/500/800 Watt oliebadradiatortje.
                Meteen besteld. Mijn planten zien er na wat luchten al terug iets beter uit maar een paar uur geleden kon ik wel huilen

Pics:

P1030774.JPGP1030775.JPGP1030776.JPG

De bestelde oliebadradiator:

300-800 Watt oliebadradiator.jpg

Grtz,

John007
                Last edited by DJ Felix; 23 October 2011, 20:14.

Comment

Leuke topIC! Ben benieuwd naar je opbrengst!

Comment

P1030809.JPG

De meisjes:

P1030805.JPGP1030806.JPGP1030807.JPG

Comment

gaat lekker john, mooi groen en redelijk op tempo

grtz
                      sigpic

Comment

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - 18/6 dag 2

Tentje staat wel heel hol, ghehe misschien je passieve inlaat iets groter maken.

Comment

CIMG5030.jpgAls deze nieuwe bladeren groot zijn missen ze ook de helft van de vingers.

Comment

Als er lampjes in die rode schakelaars zitten, kun je die best even afplakken ofzo.
                            Anders staan je plantjes in het licht, elke keer als de kachel inschakelt.
                            Mooi radiatortje. Ik had 'm ook al bij m'n bookmarks staan, mocht m'n huidige kachel doodgaan.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - Dag 10 - 12/12 (Dag 1 Bloei)

Hi de hi,

Vanavond de eerste prille bloei bij de dames ontdekt !!!
                              LV rond de 55, temperatuur zoals in vorige post...
                              De plantjes beginnen meer te drinken, vandaag 140 ml aan plastic potten en ongeveer 180 ml aan smartpots gegeven...

@ QnQ : schakelaar afgeplakt met ducktape thx
                              @ Monty : zal inderdaad wel zoiets zijn, want voor de rest kerngezond, die plantjes

Pics:

P1030830.JPGP1030831.JPGP1030833.JPGP1030834.JPGP1030835.JPGP1030836.JPGP1030838.JPG
                              Last edited by DJ Felix; 1 November 2011, 15:56.

Comment

Bezig...
                              X