Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

Zien er goed uit John ,maar hoelang ze nog moeten I don't know ..je ziet vanzelf wanneer ze goed zijn .
    GA zo door John !! de toppen zien er mooi uit .
    En dan wil jij dadelijk Met HPS gaan kweken .......jammer hoor

grtz...
    Led's grow !

Comment

Weet jij wat voor kleurenspectrum deze lampen gebruiken ??

Comment

Mooie kweekje, john007. Voor Bubblegum staat zo'n 9 weken voordat ze rijp zijn en de aangegeven opbrengst is 450 gram per m2 onder een 600 watt HPS. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke kweektijd en de opbrengst onder 250 watt aan leds.

Comment

Dag 65 - 12/12 - Dag 56 Bloei

De herfst is ingezet in het tentje
          Drie dagen geleden is er voor de laatste maal green sensation en minieme voeding meegegaan bij vijf van de zes. Eentje, eerlijk gezegd het minste plantje van de ganse bende heeft al licht milky trichomes en 65 % bruine haartjes. Die is dus al vijf dagen geleden voor de laatste maal gevoed.

Ik ben van plan rond nieuwjaar het eerste te gaan knippen. Weekje en half spoelen moet wel genoeg zijn dacht ik, aangezien deze dames ook niet echt veel voeding meegekregen hebben deze eerste ronde.

Vanavond met me stomme kop mijn ph meter in maatbeker laten vallen

P1040104.JPGP1040105.JPGP1040107.JPGP1040108.JPGP1040109.JPGP1040110.jpgP1040111.jpgP1040112.jpgP1040113.jpg 't is kapot

Meningen? Ik hoor ze graag...

Grtz,

John007

Comment

Een mooi egaal veldje heb je daar! Ook mooi potente blaadjes om wat mee in de keuken te werken. Ik ben sterk benieuwd naar wat die Spectrabox droog gaat opleveren!

Als je graag zoveel mogelijk uit je planten puurt, kan je je plantjes nog even klieven! Hier kan je daar mee over lezen.
            All I want is a little more than I'll ever get

Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

Comment

Hartsikke mooi, als de toppen nu ook nog keihard zijn, heb je een mooie led-kweek gehad!

Comment

Nice John ,lijken me stevige compacte toppen .
                Dat zal een heel lekker rokertje op gaan leveren .

grtz....
                Led's grow !

Comment

amaai das goe aant komen echt mooie toppen man keep up the good work ill keep on learning
                  LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

P1040144.JPGP1040163.JPGP1040160.JPGP1040157.JPGP1040156.JPGP1040154.JPGP1040151.JPGP1040150.JPGP1040149.JPGP1040148.JPGP1040146.JPGP1040145.JPGP1040165.JPG

Grtz,

John007

Comment

Comment

Dag 72 - 12/12 - Dag 63 Bloei - Einde kweek

De niet getopte dame is de enige die nog overblijft en die wordt overmorgen geknipt. Ze staat nu voor 48u in de duisternis omdat ik ergens gelezen heb dat dit ook niet slecht is, dus testen! In de tent staan de nieuwelingen te ontkiemen onder blauw spectrum 24/24 110 Watt Led op 25 cm erboven tot ik ze zie bovenkomen en dan plan ik onmiddelijk over te gaan naar 12/12 full spectrum 250 Watt . Van zodra we een paar dagen verder zijn ga ik dan mijn tentje aanpassen om naar 400 Watt HPS te gaan. De volgende lente/zomer kweek gebeurt dan weer onder de Ledlamp, omdat ik dan niet hoef bij te verwarmen.

Rest me nu nog een tweetal weekjes geduld te hebben om het eindresultaat te kunnen meedelen van mijn eerste kweekje onder Led.

Grtz,

John007
                        Last edited by DJ Felix; 3 January 2012, 23:32.

Comment

Je had een temperatuur tussen de 18 en 27 graden ?
                          Mag ik daaruit concluderen dat dat leuke kacheltje niet voldoet ? (Ik had m'n oog er ook al op laten vallen bij Conrad)

Of had je de thermostaat gewoon te laag staan ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ QnQ: dat leuke kacheltje kan zeker voldoen, ik had 'm maar op 300 Watt staan, je kan ook 500 of 800 Watt selecteren...
                            Ik denk dat de temperatuurfluctuatie te maken zal hebben met het feit van thermostaat te laag en te veel uitblazen in aparte ruimte. Zodoende trek je telkens de opgewarmde lucht weg, just my opinion

Grtz,

John

Comment

Mooi, in het donker zetten is idd niet slecht, gaat al dat laatste sap nog effe omhoog

Mooie kweek gast, ben benieuwd naar het resultaat.
                              Ga binnenkort ook bouwen aan een voorgroeikastje, TL-lampjes boven een omgedraaid en toegevezen aquarium, ghehe

Greetz

S.

Comment

Bezig...
                              X