Hallo.
Ik ben sinds kort begonnen met mijn eerste kweek. Ik heb op deze forum veel info opgezocht maar hulp is altijd welkom.
Ik heb een zaadje gekregen van een vriend en die heb ik laten ontkiemen en daarna in de aarde gestopt. Na 1 1/2 maand heb ik haar binnen gezet.
Je kunt de witten haartjes al zien maar het zijn er niet veel.
DSC01090.JPGDSC01093.JPGDSC01091.JPG
Ik wil deze kweek low budget houden omdat ik niet veel geld heb. < (Smoke te veel )
Ze staat in een kast van 51x55x150
2x pc fan
1 van 6volt voor inlaat
1 van 12 volt voor uitlaat
en er hangt een 100watt spaarlamp boven met een geinproviceerde reflector.
Ik heb haar 3 dagen geleden in een 10 liter emmer. Heb daar wel gaten in de onderkant gemaakt.
Ze groeit in normale aarde van de tuincentrum.
Ik geef haar elke dag 200 ml water. 1 keer in de week 200ml voeding.
Als ik voeding geef doe ik na 2 uur nog 200 ml water overheen. < is mij vertelt om te doen.
Mijn vraag is dus: hoeveel watt lamp kan ik gebruiken in deze kast zonder dat hij in de brand vliegt. ( kan eventueel wat meer fannen in doen)
Ik hoop dat jullie mij kunnen verbeteren in mijn kweek methoden en tip kunnen geven.
Groet basbenton
Ik ben sinds kort begonnen met mijn eerste kweek. Ik heb op deze forum veel info opgezocht maar hulp is altijd welkom.
Ik heb een zaadje gekregen van een vriend en die heb ik laten ontkiemen en daarna in de aarde gestopt. Na 1 1/2 maand heb ik haar binnen gezet.
Je kunt de witten haartjes al zien maar het zijn er niet veel.
DSC01090.JPGDSC01093.JPGDSC01091.JPG
Ik wil deze kweek low budget houden omdat ik niet veel geld heb. < (Smoke te veel )
Ze staat in een kast van 51x55x150
2x pc fan
1 van 6volt voor inlaat
1 van 12 volt voor uitlaat
en er hangt een 100watt spaarlamp boven met een geinproviceerde reflector.
Ik heb haar 3 dagen geleden in een 10 liter emmer. Heb daar wel gaten in de onderkant gemaakt.
Ze groeit in normale aarde van de tuincentrum.
Ik geef haar elke dag 200 ml water. 1 keer in de week 200ml voeding.
Als ik voeding geef doe ik na 2 uur nog 200 ml water overheen. < is mij vertelt om te doen.
Mijn vraag is dus: hoeveel watt lamp kan ik gebruiken in deze kast zonder dat hij in de brand vliegt. ( kan eventueel wat meer fannen in doen)
Ik hoop dat jullie mij kunnen verbeteren in mijn kweek methoden en tip kunnen geven.
Groet basbenton
Comment