Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je hebt meerdere opties..
Je kunt bijvoorbeeld ook 48 uur donker geven, wel flink afzuigen ivm LV.
Dat zou een aanzet kunnen geven tot verkleuren van de trichomen misschien ?
Het geeft wel wat risico natuurlijk.
Of het nog kan kun je best zelf beslissen.
door gefaseerd te oogsten haal je de max uit je rundat je dan wat minder oogst per jaar heb is een ander verhaal.hoofdtoppen kappen,en lamp 10 cm lager hangen en gewoon nog effe door knallen.
kun je doen dan stel je die buds veilig
de lager gelegen buds moeten dan wel extra dagen krijgen
door stress van knippen valt de plant meestal stil voor een dag of vijf tot tien
zo toch voor de haze planten die ik ken
heb je binnen twee weken alles rijp das mooi
ik hoop dat je er iets aan hebt
mooi tuintje en ferm planten met zo n klein potje eronder
knip ze gefaseerd
greetz
Last edited by member10463; 25 December 2011, 01:25.
Reden: spelling
Gisteren zijn alle hoofdtoppen gevbeld... Het was tijd want alhoewel er nog geen rot opgetreden was, zat er toch redelijk wat vocht binnenin. Deze had zich zeker binnen enkele dagen tot rot gemanifesteerd!!! Alles mooi apart gehouden, de dikste hoofdtoppen heb ik uit veiligheid uit elkaar gehaald, zou zonde zijn om ze tijdens het droogproces alsnog te verliezen!!! De rest heeft opeens veel meer licht en ademruimte, ze krijgen nog enkele dagen.... Enjoy!!!
Nog even enkele picca's... Morgen gaat de dame rechts achteraan geknipt worden, die heeft vandaag ook geen water gehad... Ik begin zelfs te denken dat ze opeens dikker onder de trichomen zit dan voorheen... Laatste stuiptrekkingen?
Comment