Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lange's amnesia queeste

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: lange's amnesia queeste

Ja dadde,dat wordt smullen zene

Comment

WTF lange , wat een toppen man!!!!! Zelfs mijn bek valt open......
      Op wat rot na, een zeer goede run geweest, en erg leuk om te volgen. Chapau kerel en kijk al uit naar de volgende ronde!!!!
      Laat het je smaken, je heb iig voorlopig genoeg te roken.......

Grtz

Comment

Lekker man, mooi resultaat.
        Weckpotten idd bij de Blokker, Marskramer, Xenos ofzo.
        Ze zijn er ook van 3L.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Beetje laat maar euhh oemph wat een mooie collectie wekpotjes heb je daar, en wat je erin hebt gestoken is were top of the bill eh !!
          nice lange very niiice!!
          sigpic

Comment

Daarstraks was ik nog even alle potten aant verluchten, nu steekt ook alles in potten... Eens we aan de twee maanden curen zitten, komt er zeker nog een rookverslagje. Een topje van Amnesia#8 heb ik alvast even voor de lens gehouden

IMG_3469.jpgIMG_3465.jpg

greetings...

de lange

Comment

Dat ziet er lekker uit Lange, mooi wietje

Comment

ja langen heb ier zo een dik uur zitten lezen en moet zeggen prachtig gewoon echt waar jij inspireerd mij en geeft me zo goede hoop van dat alles wel goed komt mt den tijd as ge mr veel leerd en oefend en nie bang bent om e experimenteren jawatte man zo toppen zoveel oogst van 6 plantjes echt nen droom man mag ik vragen hoeveel gewicht je ervan aafgehaald hebt in ieder geval nice hoop dat mijn 9 amnekes ook zo mooi worden
                LED there be light and fotosyhnteses was born

Comment

mooi man respect

Comment

Dat ziet er idd erg lekker uit lange...laat het je smaken!!

Grtz

Comment

IMG_3480.jpgIMG_3481.jpgIMG_3482.jpgIMG_3483.jpgIMG_3484.jpgIMG_3485.jpg

greetings

de lange
                      Last edited by lange1908; 4 February 2012, 13:12. Reden: nog wat meer gelul

Comment

Japs lange ik weet het nog zeer zeker, amnesia nummer 7 was het.
                        Heerlijk zoete smaak in het begin met dat lekkere kruidige op de achterkant van de tong, net niet zuur ^^
                        Het gevoel in het lichaam zeer chiill, de bovenborst werd lekker warm en tintelinde
                        in the brain was het ook lekker rustig, stoned gevoel, slaperig na de joint toch wel..
                        ofis dat het gevolg van een hele dag blowen ^^

Ook de G13xcheese die je op je bezoekje hebt gedraaid was zeer lekker, zeer verschillend met die gene die ik heb gezet, de cheese smaak was minder overwelmend dat die gene ik had.
                        Veel zoeter en voller van smaak, en die cheese toets is dan iets extra op de pappilen, toch opmerkelijk dat zaden zo verschillen in de smaak ,)

Het bezoekje van de lange was ook wel spannend, je weet niet hoe je eruit ziet of wie dat is..
                        Toen ik de de deur ging open doen zag ik al een grote schaduw, hij stond aan de juiste deur
                        de lange is een fijne gozer, de volgende keer speel je mee eh

grtz
                        sigpic

Comment

Bezig...
                        X