Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lange's amnesia queeste

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: lange's amnesia queeste

Nice lange mooi dichtgegroeit inmiddels, laat die knuppels maar lekker aandikken nu.

Comment

aDag vriendjes en vriendinnetjes allemaal... Welkom in lange's bos

Alles wijs en vree hier in het amnezenbos... zuipen doen ze meer en meer... Ze komen niet meer toe met de anderhalve liter op twee dagen. Daarnet lieten ze al enige droogteverschijnselen zien, natuurlijk net te laat opgemerkt... Word morgen weer vroeg dag dus: lampen aan om half zeven s'morgens dus om half acht kan de lange water gaan geven... op ne zondag... ma soit, dan hebben we nog iets van de dag. Voeding nog maar op 3ml/liter (5ml/liter om een ec van 1,10 te hebben plus ec grondwater 0,7 volgens hy-pro) Er zijn redelijk wat gaten in de "scrogg met een kwinkslag", zodanig dat niet alles evenveel lichtdruk krijgt...
      maar voor de vierde week te eindigen niet slecht mijn gedacht!
      De stekken is een ander paar mouwen, zij hebben meer te lijden onder de lichte verwaarlozing dan de grote dames. De fut is er wat uit moet ik zeggen...
      De pauze gaat geenszins te vroeg komen. Ma soit hier de picca"s van mijn modellen:

IMG_3127.jpgIMG_3128.jpgIMG_3129.jpgIMG_3130.jpgIMG_3131.jpgIMG_3132.jpgIMG_3133.jpgIMG_3134.jpgIMG_3135.jpgIMG_3136.jpgIMG_3137.jpgIMG_3138.jpgIMG_3139.jpgIMG_3140.jpg

thats all folks!

greetz

de lange
      Last edited by lange1908; 15 November 2011, 12:46.

Comment

Dikken mooi en groeien mooi toe, ondanks het luie kweekgedrag, ghehehehe. Komaan kerel ff paar weekjes nog je aandacht erbij en dan even rust en genieten, dan kan je int voorjaar weer met nieuwe energie een prachtkweek neerzetten.

Comment

Hi peepz,

Post even nog enkele mooie picca's van de dames... De takken begeven stilaan onder het gewicht, worden mooi vastgehouden met wat plantendraad. Voeding nog steeds maar 3ml/liter 0,2ml/l protector en 0,25ml/l cannazym afgeroomd met een kwart co2tab ph 6,2... geloof ik onderaan zie je dat er even een ph probleempje geweest is, ma bovenaan alles "toppie" !!

IMG_3143.jpgIMG_3144.jpgIMG_3145.jpgIMG_3146.jpgIMG_3147.jpgIMG_3148.jpgIMG_3149.jpg

greetings

de lange

Comment

zo! die zien er echt goed uit man
            hoe zie jij dat je ph problemen onderin hebt (de verkleuring)?
            verder vind ik ze erg mooi die lange stengels vind ik wel wat

Comment

Thanks flamer,

Op de laatste foto's is het niet echt duidelijk maar sommige hebben onderin last van "the claw" of anders gezegd: omlaag hangende bladpunten...
              Mijn "waterdichte" digitale ph-meter kon niet zo goed tegen water Maar goed dat ik alles neerschrijf....

greetz

de lange

Comment

Comment

Ze beginnen er lekker uit te zien, nog een paar weekjes geduld....

Ben benieuwd naar het eindresultaat....
                  Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

Gvd njammie gast gaan lekker nog ff en dan genieten geblazen ghehehe

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

die gaan lekker daar

Comment

Dat ziet er mooi uit Lange ...
                        Mooie grote toppen ....nice man.

grtz...
                        Led's grow !

Comment

IMG_3158.jpgIMG_3159.jpgIMG_3166.jpgIMG_3167.jpgIMG_3169.jpgIMG_3168.jpgIMG_3163.jpgIMG_3164.jpgIMG_3165.jpgIMG_3172.jpgIMG_3173.jpg

greetings growers en blowers!!!

de lange

Comment

jamnesia!

Comment

Sow dat lijkt wel een bosje zware Belgisch vuurwerk pijlen.

Comment

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Bezig...
                                X