Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
aDag vriendjes en vriendinnetjes allemaal... Welkom in lange's bos
Alles wijs en vree hier in het amnezenbos... zuipen doen ze meer en meer... Ze komen niet meer toe met de anderhalve liter op twee dagen. Daarnet lieten ze al enige droogteverschijnselen zien, natuurlijk net te laat opgemerkt... Word morgen weer vroeg dag dus: lampen aan om half zeven s'morgens dus om half acht kan de lange water gaan geven... op ne zondag... ma soit, dan hebben we nog iets van de dag. Voeding nog maar op 3ml/liter (5ml/liter om een ec van 1,10 te hebben plus ec grondwater 0,7 volgens hy-pro) Er zijn redelijk wat gaten in de "scrogg met een kwinkslag", zodanig dat niet alles evenveel lichtdruk krijgt...
maar voor de vierde week te eindigen niet slecht mijn gedacht!
De stekken is een ander paar mouwen, zij hebben meer te lijden onder de lichte verwaarlozing dan de grote dames. De fut is er wat uit moet ik zeggen...
De pauze gaat geenszins te vroeg komen. Ma soit hier de picca"s van mijn modellen:
Dikken mooi en groeien mooi toe, ondanks het luie kweekgedrag, ghehehehe. Komaan kerel ff paar weekjes nog je aandacht erbij en dan even rust en genieten, dan kan je int voorjaar weer met nieuwe energie een prachtkweek neerzetten.
Post even nog enkele mooie picca's van de dames... De takken begeven stilaan onder het gewicht, worden mooi vastgehouden met wat plantendraad. Voeding nog steeds maar 3ml/liter 0,2ml/l protector en 0,25ml/l cannazym afgeroomd met een kwart co2tab ph 6,2... geloof ik onderaan zie je dat er even een ph probleempje geweest is, ma bovenaan alles "toppie" !!
zo! die zien er echt goed uit man
hoe zie jij dat je ph problemen onderin hebt (de verkleuring)?
verder vind ik ze erg mooi die lange stengels vind ik wel wat
Op de laatste foto's is het niet echt duidelijk maar sommige hebben onderin last van "the claw" of anders gezegd: omlaag hangende bladpunten...
Mijn "waterdichte" digitale ph-meter kon niet zo goed tegen water Maar goed dat ik alles neerschrijf....
Comment