Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nog ervaren kwekers die hun mening willen geven...? We zitten in week acht, normaal moeten ze toch rond de tien tot twaalf weken staan... (hy-pro zegt twaalf)
Ze stonden wel al vanaf 15augustus op 24u, tot bij de verhuis naar de bloeitent... Zou dit een verkorting van de bloeitijd kunnen voortbrengen???
Ik heb er niet barre veel verstand van, maar als ze klaar zijn, zijn ze klaar.
Dagen of zelfs weken meer of minder die volgens de info van de breeder meegegeven zijn, kunnen daar niks aan veranderen......klaar = klaar!
P.S
Oh ja, de reden?
Die kan ik je niet geven, dat wordt dan speculeren waarom een plant eerder of later klaar is..... die weet ik echt niet!
Tricho-check?
Last edited by ceBep; 11 December 2011, 23:57.
Reden: toevoeging op de vraag
Ik zou ook op trichomen oogsten, zowiezo als ze nog doorbouwen lekker laten staan, kijk naar de haartjes, zodra 75% bruin is ga je je trichomen in de gaten houden, ik hou van 25% amber, een actieve high/stoned, anderen 50 of zelfs 75% amber...
@QnQ: Dat begrijpen alleen de Belgen onder ons met kennis van cultuur...
@monty: Het is dus een flatstem, maar de zijtak begint wel pas iets boven halfweg met te veranderen van vorm... raar...
Morgen heb ik namiddag vrij en ga ik bijgevolg alle trichs es bekijken onder de microscoop. Dan weten we meer!!
Comment