Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Na 72 dagen bloei heeft ook de Vanilla Kush eraan moeten geloven.
Het begon zo : QNQ095.jpg
Gisteren, na 72 dagen bloei stond ze er zo bij : QNQ330.jpgQNQ329.jpg
Ik was al eerder op diverse plaatsen banaantjes tegengekomen, en tijdens het knippen van de VK kwam ik er zeker nog een stuk of tien tegen.
Zo te zien allemaal van de laatste 10 dagen, want er was niets open. Jammer dat dit in de genen zit.
Ik hoop dat de smaak een hoop goed gaat maken van deze.
Het is absoluut niet mijn favoriet als het om knipwerk gaat. Blad, blad, blaadjes en nog meer blad.
Als je dan ook regelmatig je topje in de schaal knipafval laat vallen, zodat alles weer volgeplakt zit met zooi moet je best over een redelijke zelfbeheersing beschikken.
Fotootje van de knip tot nu toe. Het is niet alles van de Kush.
De helft van z'n plekkie op het net zit nog vol kleine topjes. Die zijn vanavond aan de beurt.
op en top
een glinsterende vette pracht
jij houdt goed als vadertje natuur de wacht
leerrijk verslag
lijken mij super lekker rokertjes opgeleverd te hebben
mmmm
Gisteravond was het de beurt van de Jackberry (F1) na 70 dagen bloei.
Het begon zo. Linkse plantje, onthoofd, en bijna meteen op 12/12. Alle toppen zijn uit totaal 6 nodes gegroeid. De rest is gesnoeid. QNQ075.jpg
Laatste foto van de hele plant ben ik vergeten te maken. 't Was al wat later op de avond he
In de vorige update stond ze wel.
Knippen.
Nouja knippen, het is meer een beetje vijlen. Vrij groot fanblad, 3-4 per top, Lange steel. Easypeasy.
Dan nog een paar solo-blaadjes die er ook zo af zijn. Dan ben je eigenlijk al klaar.
Maar wat een geuren komen je tegemoet als je dit aan het knippen bent.
'n Heerlijke kersen-bessen-diesel-achtige lucht. Als ze ook zo gaan smaken.... veryhappy.gif
Straks nog even de rest van de Jackberry knippen, en dan is alleen de Bubblegum nog over.
Ik verheug me er al op om die te knippen. Wow wat een geuren moeten daar wel vanaf gaan komen ?
Comment