Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Coffeeshopkwaliteit is toch wel de minimumeis Seba.
Ik ga alleen voor topkwaliteit met een topsmaak.
Als het minder is, gooi ik het liever in de kliko en koop m'n zakkie wiet gewoon.
Indoor kwaliteit, zelfs de outdoor kwaliteit, moet ge in goeie handen nooit betwijfelen als ge bij een goede zaadshop bent geweest.
En ze lijken me hier toch zeker in de goeie handen te zitten Echter ben ik niet bekend met uw soorten.
Maar sowieso moet ge dat 9/10 niet meer in twijfel trekken anno 2012
Dat is allemaal zo snel vooruit gegaan, die planten zijn er zeker niet slechter op geworden.
In de klikko zou ik het nooit gooien, al was ie slecht. Je kan er nog altijd zeep van maken zoals je wietboter maakt. En het aan je lichaam voeden ipv de geest
Zeep van maken micronaut ? Hahaha...neehoor bah..
Ik heb ook nog een sociaal leven, en als ik daar vertoef met een wietwalm om me heen dan wordt er toch heel anders naar je gekeken. (ik heb geen dreads)
De vooroordelen die er zijn over wietgebruik wordt je zelf niet wijzer van, en wat niet weet, wat niet deert.
Ik hou het gewoon bij Fa ofzo..
Comment