Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghani Delicious fotoreport

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• hobbyist
    replied
    ziet er goed uit man laat het je smaken

groet

Leave a comment:

• Vdb
    replied
    Gisteravond begonnen met oogsten, nu nog 2 te gaan.
    Op de foto's zie je de grootste van de 6.
    Ben zeer tevreden van men 1ste binnekweekje
    Attached Files

Leave a comment:

• Urban
    replied
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Leave a comment:

• beowulf
    replied
    En hoeveel watt is je lamp?

Leave a comment:

• Vdb
    replied
    lamp is 400watt hps, wanneer lamp brand draait er een zwenkwentilator in het hok,afzuiging is voor het verversen van de lucht(draait dag en nacht),
    voor de geur heb je een filter nodig, die heb ik niet met dat ik in de schoorsteen afvoer, lees je goed in voor je begint, bespaar je jezelf een hoop ellende mee

Leave a comment:

• StevOOOhh
    replied
    Toppen zien er prachtig uit en natuurlijk zeer smakelijk,benieuwd naar het smoke-verslag
    Job well done!!!

Leave a comment:

• izbut
    replied
    Goed bezig hoeveel watt is je lamp??? ik heb nog geen ervariing met binnen kweek mar wil er wel aan beginnen, als ik eht goed begrijp is die afzuidging alleen voor de geur, maar ventileer je dan niet???

Peaze en succes

Leave a comment:

• knockie
    replied
    ow daglicht.... thnx, misschien lukt het dan wel..

greetz

Leave a comment:

• beowulf
    replied
    Jups, tof soortje. Ik ga van het weekend proberen om een digitale kodak te lenen en dan kan ik is foto's plaatsen van mijn schatjes. Ik heb de lamp nu 15-20 cm boven men planten hangen en merk dat ze daardoor gestopt zijn met groeien, de topjes worden wel goed aangemaakt. Tot nu toe word ik volledig gespaard van problemen. (fingers crossed)
    Dat Alien ze maar snel weer indoet want ik ga na deze kweek wsl gewoon verder met dezelfde soort.

Leave a comment:

• darkiess
    replied
    ja je moet je trichomes bekijken in het dag licht
    en dan een vergroot glas gebruiken dan kan je het beste zien

peace en dankje echt een zalig soortje lijkt me dat

Leave a comment:

• zion
    replied
    Man man, het is al een tijdje geleden dat ik nog eens ben komen piepen en echt waar je hebt er heel erg mooi werk van gemaakt.
    Deze kweek is voor velen inspirerend.
    Knap werk, ben benieuwd naar het eindgewicht en je rookverlsag.

Greetz,
    zion

Leave a comment:

• Vdb
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
    zozo dat begitn al wergens op te lijken ik ga je na apen ik ga dat soortje ook nemen

blijkbaar heeft men posts enkele mensen geinspireerd (bij alien zijn de 7packs uitverkocht), zal moeten % vragen

Nu, de trichomes zijn nog niet amber dus ik wacht af , kijk je naar de trichomes onder gewoon daglicht of speelt dat geen rol?

Thanks 2 all voor de positieve reakties

Leave a comment:

• westport
    replied
    Je toppen zien er toppie uit, doe zo verder.
    Dit ga een lekkere weed zijn.
    grt

Leave a comment:

• DaZeD
    replied
    Ziet er lekker uit!
    Hmmm, Afghani Delecious is een lekker soortje, ik ga ze een van de volgende keren ook nog eens zetten!

Leave a comment:

• darkiess
    replied
    zozo dat begitn al wergens op te lijken ik ga je na apen ik ga dat soortje ook nemen

Leave a comment:

Bezig...
X