dag 47 12/12
Buds zijn aan het zwellen en voelen keihard aan
Komen nog dagelijks witte haren bij.
Ben zo blij met men meisjes ze doen echt hun best(ik ook natuurlijk).
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Afghani Delicious fotoreport
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
@ Westport: Eentje per ongeluk getopt (gebroken tijdens het buigen), een 2de die precies een groeispurt in de hoogte maakt heb ik ook net getopt.
@ Vdb: Die groeien blijkbaar toch nog wat door, dan zet ik ze ook op 12/12. Mijn maat heeft 2 foto's op zijn gsm staan, kzal is vragen om die door te sturen en dan kan ik ze plaatsen. Ikzelf heb zo'n prehistorisch ding en trek nog foto's met een analoog toestel.
Maar ze zijn dus 30-35 cm hoog nu en zitten aan hun 10-11de internode. Mooie, stevige stam. Ze zien er met andere woorden goed uit.
Leave a comment:
-
zet ze maar in bloei, bij mij is de grootste met pot (20liter)+-1.20m.
Ik heb ze na 30dagen in bloei gezet grootte +-40cm. Heb je ergens foto's?
Leave a comment:
-
Het beste is nu op 12/12 zetten, heb je de plantjes al getopt?
grtz
Leave a comment:
-
Ahoihoi. Ik ben bezig met dezelfde soort en heb een paar vraagjes. Weet je nog hoe hoog ze waren toen je ze in bloei gezet hebt en hoe hard ze nog doorgroeien? Ik kweek ook onder een 400 watt hps dus normaal gezien zouden we hetzelfde groeischema moeten hebben Mijn afghanen zijn nu 4 weken oud en schommelen rond de 30 cm in hoogte. De zijtakjes komen net boven de bladeren piepen. Hoe hoog zijn jouw plantjes nu na 6 weken bloei? Ik heb maar een klein hokje (120X80X125- l.b.h) dus ze kunnen nog maar een 30-40 tal cm meer groeien. Kan ik ze nog even laten groeien of zet ik ze best op 12-12?
Thanks en greetz van een zuiderbuur.
Leave a comment:
Leave a comment: