Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afghani Delicious fotoreport

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    ziet er top uit!!
    benieuwd hoeveel gram dat gaat worden.

    Grtz Reub

    Comment


      #77
      55 dagen bloei
      veel geelblad enzo, haartjes beginnen te bruinen en toppen zijn nog wat verdikt, zal niet lang meer duren
      Attached Files

      Comment


        #78
        dat ziet er goed uit suc6
        Schutto In tha house

        Comment


          #79
          Helemaal te gek ziet er goed uit met een beetje geduld hoop ik dat die van mij er ook zo uit komen te zien!!!
          GRTZZZ

          Comment


            #80
            zozo dat begitn al wergens op te lijken ik ga je na apen ik ga dat soortje ook nemen

            Comment


              #81
              Ziet er lekker uit!
              Hmmm, Afghani Delecious is een lekker soortje, ik ga ze een van de volgende keren ook nog eens zetten!
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment


                #82
                Je toppen zien er toppie uit, doe zo verder.
                Dit ga een lekkere weed zijn.
                grt
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
                  zozo dat begitn al wergens op te lijken ik ga je na apen ik ga dat soortje ook nemen

                  blijkbaar heeft men posts enkele mensen geinspireerd (bij alien zijn de 7packs uitverkocht), zal moeten % vragen

                  Nu, de trichomes zijn nog niet amber dus ik wacht af , kijk je naar de trichomes onder gewoon daglicht of speelt dat geen rol?

                  Thanks 2 all voor de positieve reakties

                  Comment


                    #84
                    Man man, het is al een tijdje geleden dat ik nog eens ben komen piepen en echt waar je hebt er heel erg mooi werk van gemaakt.
                    Deze kweek is voor velen inspirerend.
                    Knap werk, ben benieuwd naar het eindgewicht en je rookverlsag.

                    Greetz,
                    zion

                    Comment


                      #85
                      ja je moet je trichomes bekijken in het dag licht
                      en dan een vergroot glas gebruiken dan kan je het beste zien

                      peace en dankje echt een zalig soortje lijkt me dat

                      Comment


                        #86
                        Jups, tof soortje. Ik ga van het weekend proberen om een digitale kodak te lenen en dan kan ik is foto's plaatsen van mijn schatjes. Ik heb de lamp nu 15-20 cm boven men planten hangen en merk dat ze daardoor gestopt zijn met groeien, de topjes worden wel goed aangemaakt. Tot nu toe word ik volledig gespaard van problemen. (fingers crossed)
                        Dat Alien ze maar snel weer indoet want ik ga na deze kweek wsl gewoon verder met dezelfde soort.

                        Comment


                          #87
                          ow daglicht.... thnx, misschien lukt het dan wel..

                          greetz

                          Comment


                            #88
                            Goed bezig hoeveel watt is je lamp??? ik heb nog geen ervariing met binnen kweek mar wil er wel aan beginnen, als ik eht goed begrijp is die afzuidging alleen voor de geur, maar ventileer je dan niet???

                            Peaze en succes

                            Comment


                              #89
                              Toppen zien er prachtig uit en natuurlijk zeer smakelijk,benieuwd naar het smoke-verslag
                              Job well done!!!

                              Comment


                                #90
                                lamp is 400watt hps, wanneer lamp brand draait er een zwenkwentilator in het hok,afzuiging is voor het verversen van de lucht(draait dag en nacht),
                                voor de geur heb je een filter nodig, die heb ik niet met dat ik in de schoorsteen afvoer, lees je goed in voor je begint, bespaar je jezelf een hoop ellende mee

                                Comment

                                Bezig...
                                X