Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kweekkast zelf gemaakt en werkt super!!!!!!!!!!!!!!
Re: kweekkast zelf gemaakt en werkt super!!!!!!!!!!!!!!
vemoed dat dat wel een mooie kilo zal zijn
en thnx voor het recept maar euh.... ik hou zelf geen gwn bronwater binnen... denk dat een halve beker congnac er ni eens helemaal ingaat voordat hij aan zen terugweg naar buiten begint
maar het blijkt redelijk leuke versie te zijn... 1 a 2 dagjes over je nek gaan en de rest vd dagen gewoon tschijt...
(beter dan paar jaar geleden toen was het gwn 2 weken aan een stuk barfen...)
Ben ook heel benieuwd naar de uiteindelijke opbrengst, weet je ook hoeveel stroom je dan verbruikt hebt, want dat is ook belangrijk om te weten
Maar het ziet er echt goed uit
kilotje is overdreven hoor en hangt veel af van hoelang ze nog moeten bloeien, die dikke toppen die we nu op de foto's zien worden vooral gemaakt door de witte haartjes die derop staan (daardoor tonen ze dikker dan de top onder de haartjes in werkelijkheid is)
Maar als die dames mooi kunnen afrijpen en nimeer ten prooi vallen aan rot of bugs zal hier toch wel een magische opbrengst uitkomen denk ik
hoi allemaal ik heb vandaag op 22 oktober 17uur mn zaadjes weer in mn cocosplugs gezet staan nu in het donker om er een paar mooie kiemen uit te halen en te laten volgroeien tot een paar mooie elegante dikke vette dames hahaha
Beter ontkiem je onder 24/0. Zodra het kiempje dan boven de aarde is kan ze meteen fotosyntheren. Eerste uren licht na de kiem zijn cruciaal en bepalen voor een groot gedeelte de verdere ontwikkeling van een plant. Kiemen die in het donker boven komen verbruiken hub kostbare reserve-energie, opgeslagen als z-meel in de lobbladeren meteen op omdat ze zelf nog geen energie kunnen maken in het donker. Deze kostbare reserve-energie verbruikt de kiem dan aan lengtegroei op zoek naar licht in plaats dat ze dit in bladaanmaak stopt.
zo ik heb vandaag ff weer inkopen gedaan lol heb ff 2 extra lampen gekocht voor in mn voorgroei/bloeihok 2x philips spaarlampen 23watt/100watt 1400lumen warm white 2700k dus samen zo n 200watt kijken of dat gaat lukken in mn hokje van meter hoog meter breed en 50 cm diep 2 grotere computerfans en een geperforeerde pvc buis als inlaat.
zo mn 1e plant is om die had al ruim 70%bruine haren en nu hebben de andere 4 nog ff de tijd ik had het niet gezien ze stond achterin en met dat licht kon ik het moeilijk zien haha toppie 005.jpgtoppie 006.jpgtoppie 004.jpgfoto nr 4 staat nog in mn hok hoor lol die is echt nog niet omtoppie 014.jpg
Last edited by erik74; 26 October 2011, 20:59.
Reden: nvt
Comment