Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mn eerste kweek direct 12/12

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mn eerste kweek direct 12/12

SDC11240.jpgSDC11239.jpgFotos-Bewerken.nl (1).jpg

Comment

Zow dat ziet er lekker uit man de haartjes zijn nog redelijk wit ja dus je zou ze denk ik nog ietsje langer kunnen laten staan

Comment

wauw lekker wit,denk ook nog wel minemaal 10 dagen,en langer als je echt apen stoned wietje wil

Comment

zo het eerste plantje is om hij woog nat 102 gram en de toppen zijn knetter hard en ook nog eens knetter vet kan bijna niet meer wachten

Comment

nu al?

Comment

Mijn ervaring is dat van zaadje tot oogsten ongeveer 100 dagen duurt, ongeacht 12/12 systeem of wat voor systeem dan ook.
              Jij bent nu 60 dagen onderweg, nog 40 dagen te gaan is het advies!!

Comment

Hou er ook rekening mee dat het plantje de eerste drie weken alleen maar groeit en volwassen dient te worden , als je ze langer laat staan zullen ze ook beter uitharden , de toppen bestaan hoofdzakelijk uit vocht en vezels , hoe meer vezels hoe meer er aan het eind aan gewicht overblijft

Klein handmicroscoopje kost een tientje , grammetje of 2 a 3 laten we zeggen . helaas een week te vroeg oogsten scheelt of je 20 of 25 % over houd aan eind gewicht

Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

de toppen bestaan hoofdzakelijk uit vocht en vezels , hoe meer vezels hoe meer er aan het eind aan gewicht overblijft
                  Vezels en vocht daar word ik niet stoned of high van dus dat gewicht zal me weinig interesseren als de potentie van de hars maar klopt.

Comment

Vanaf de bloeit stagneert mag je aftellen.
                    Het omschakelen van groei naar bloei hormoon duurt echter wel 2 tot 3 weken.
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Hallo allemaal ik heb van het eerste plantje 25 gram droog gehaald dus nie slecht dacht ik en ja ik heb er een gerookt hij is lekker en je word er goed high van een beetje stoned dus een perfect wietje nu nog even in wekpot om nog lekerder te worden gr

Comment

Helemaal leuk. Ik teel vaak onder 12/12.
                        Alleen zet ik ze tot de eerste bloei onder HPI en dan pas onder HPS.

Ik heb ook de indruk dat zaaien onder blauw/wit licht meer vrouwen opleverd.

Grtz, HJM
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Comment

Ziet er goed uit, interessant principe ook. Ik blijf je volgen

Comment

Bezig...
                            X