Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
mooi werk! Ik ben benieuwd naar het einde... vooral met suikerwater. Heb je ook nog voeding bij het suikerwater? En heb je ook een controleplant zonder suikerwater?
Om naar je trichomes te kijken kan je ook een lensje gebruiken van speelgoedmicroscoop,
je moet er wel met je neus opzitten maar het werkt perfect.
Top op die onderste foto ziet er keihard uit.
Leuk dat alles gelukt is, weet je al welke soort je nu zal kweken?
Nog geen idee ? Ik denk wel dat ik nog een keer met stekjes aan de gang ga, eens kijken wat beschikbaar is.
Oorspronkelijk geplaatst door Micks
Hoezo haal je alle kleine toppen weg?
Zodat er meer energie naar de hoofdtoppen kan gaan. Heb nu echt alles laten zitten en dan krijg je van die mini topjes die je niet kunt knippen en eigenlijk geen toegevoegde waarde hebben, lijkt mij ?
Helemaal juist Flip. De kleine topjes zitten vaak onderaan, waardoor ze weinig licht krijgen. Daardoor krijg je bijna waardeloze topjes. Je kunt ze inderdaad beter weghalen zodat de plant meer energie kan leveren aan de grotere toppen.
Helemaal juist Flip. De kleine topjes zitten vaak onderaan, waardoor ze weinig licht krijgen. Daardoor krijg je bijna waardeloze topjes. Je kunt ze inderdaad beter weghalen zodat de plant meer energie kan leveren aan de grotere toppen.
Eerst gebruikt de plantje het om te herstellen, als de wond genezen is dan wordt de energie naar de overige toppen gestuurd. Als je de topjes laat zitten, dan krijgen deze continue energie, zonder dat je eigenlijk veel opbrengst hebt.
Beter een beetje energie "verspillen" aan herstel, dan energie "verspillen" aan te klein uitgevallen topjes die niet fijn knippen of roken.
Comment