Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mooie plantjes, dat zeker. Ik twijfel er nu aan of ik wel aan mijn 300 gram ga komen met mijn 7 sad's, dat was/is wel mijn streefdoel. Hier heb jij net geen halve gram per watt, dat moet veel beter kunnen maar ik zie niet direct hoe... Mss een langere vegetatieve periode?
@ Beowulf ; volgende kweek laat ik inderdaad iets langer groeien, maar kan nu ook mijn klimaat beter beheersen. Heb ook een luchtbevochtiger gekocht, en het aanmaken van mijn voeding/afzuren van water doe ik nu met de ogen dicht. Volgende kweek zal dus zeker beter gaan !
@ Westport ; zal de volgende keer ook foto's maken als de "plukjes" nog aan de takken zitten Plannen vppr een volgende kweek ; ga nog 1 keer uit stekjes kweken, dan wil ik een kastje bouwen om voor te groeien en uit zaad te gaan kweken
@ Hoobyist ; gelukkig heb ik nog goede vrienden die geheel belangeloos meegeholpen hebben !
Comment