Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer, goeie keer? 3x Royal Dwarf Autoflower (Royal Queen)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste keer, goeie keer? 3x Royal Dwarf Autoflower (Royal Queen)

zijn dat nog altijd die dwergen? wauw ... 1m... dubbele van bij mij
    en bij spaarlamp gaan ze eerder strekken naar het licht toe (kan je zien aan de afstand tussen de levels)

Comment

He eefenkevin. Ja dit zijn nog steeds die dwergen... Nouja, dwergen, ze blijven omhoog komen...

Update:

De dames beginnen zich eindelijk te focussen op hun bloei. Meer en meer buds beginnen tevoorschijn te springen.
      Niet enkel in de hoogte, maar ook aan de grond beginnen meer en meer haartjes tevoorschijn te komen
      Hopelijk blijven ze aan dit tempo verder bloeien!
      Grootste probleem is denk ik de temp, ik probeer het wat onder controle te houden. Maar met dit koude weer...

Wish me luck

IMG_0283.jpgIMG_0286.jpg

Grtz!

Comment

Maakt zelfs hars aan, hihi. Grappig al die bureaulampen.

Comment

ziet er hier erg mooi uit!! volg je zeker verder!
          griets HP

Comment

Thanks @HP

@Monty is inderdaad grappig zicht Je zou eens moeten weten hoeveel puzzelwerk ik dagelijks doe om men lampjes op de juiste hoogte te krijgen (torens van boeken enzo...)
            Maar ik heb bewust hiervoor gekozen ipv gewone fittings omdat ik van de gedachte ben: als ik dan toch met spaarlampen werk, kan ik maar beter een uiterst flexibele lichtverdeling zoeken. Dit geeft me bv de kans men lampjes tussen de dames te zetten, om ook de onderkant wat licht te gunnen.

Update:
            Niet veel nieuws, alle 3 zijn ze lekker bezig met bloeien (zaaaaaaaalig geurtje).
            Alleen zit ik wat in met de voeding. Ik had gedacht ze vandaag een laatste keer voeding te geven, want ik dacht dat je ze de laatste 2 weken enkel nog water mag geven(?).
            Of juich ik te vroeg en kunnen ze nog wel ff voeding aan?

IMG_0292.jpgIMG_0290.jpgIMG_0291.jpg

Grtz!

Comment

Ik zou wel kapjes maken van bijvoorbeeld blikjes, nu gaat er zoveel light omhoog!
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

ik dacht altijd dat autoflowers voor buiten waren.
                op welk lichtciclus heb je ze groeien en bloeien als ik vragen mag
                greetzz

Comment

@poepzak das wel weer een hele makkelijke praktische tip voor een beginneling, want die denkt nog aan zoveel andere dingen.......

Comment

Waar zijn de cola's ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                    X