Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
En dit kwam nog effe uit 1 van de potten vliegen, WTF IMG_0339.jpg Geen schade aan me planten dus het zal wel. Hoe da beest daar komt is nog een raadsel!
Oorspronkelijk geplaatst door kweektentjeView Post
Ik zie nog nergens gaatjes, das mooi dus. Hoe komt dat beest daar terecht? Bathmix?
Wantsen zitten normaal niet in de grond. Denk dat die van schrik van de plant gevallen is toen ie jouw kop zag en zich uit angst heeft ingegraven, gheehehhe
Licht stikstof tekort zo te zien. Eigenlijk vreemd op badmix. Ook vind ik je bladen niet echt strak omhoog staan. Kan zijn dat de foto's net na de donkerfase zijn genomen, dna hangen je bladeren altijd meer dan int licht. Verdere oorzaak van bol naar onder hangend blad is te veel water geven. Echter je aarde ziet er niet te nat uit. Wel volt me op dat je langs de stam water geeft. Beter geef ja langs je potranden water. Rondom de stam zet de plant in de bovenlaag van de aarde haar ballesstoffen af. Deze spoel je weer terug mee naar onder waar de drinkwortels zitten als je langs je stam waterd. De plant moet dan de afvalstoffen nogmaals opnemen en weer afzetten.
Comment