beste groentenboertjes,
hier weer een verslag met santa maria en amnesia
de amnesiaplantjes zijn al boven en bezig met 2e set blaadjes.
ik heb bij nomercy 10 reguliere santa maria F8 zaadjes gekocht.
vrijdagavond in hun kribbetje gelegd en deze morgen zijn er 8 van de 8 gezaaide zaadjes al opgekomen.
ik heb ze onder 250 watt (plug and grow)groeilamp gezet op ongeveer 40cm afstand.
hoelang ik ze ga voorgroeien weet k nog niet maar wil ze na 15/20cmgroei op 12/12 zetten mits ze goed geworteld zijn.
hiervoor ga k een bak maken van 55x55x25 die ik vol high quality potting soil ga gieten en daar zet ik de santas en amneesjes dan in.
hier gaat een drainslang in om ze vanaf het begin netjes vanonder water te kunnen geven.
als voeding heb ik hesi starerpakket en guano/co2 tabs als toevoeging.
fotos komen als er wat meer te zien is....ergens eind volgende week.
hier weer een verslag met santa maria en amnesia
de amnesiaplantjes zijn al boven en bezig met 2e set blaadjes.
ik heb bij nomercy 10 reguliere santa maria F8 zaadjes gekocht.
vrijdagavond in hun kribbetje gelegd en deze morgen zijn er 8 van de 8 gezaaide zaadjes al opgekomen.
ik heb ze onder 250 watt (plug and grow)groeilamp gezet op ongeveer 40cm afstand.
hoelang ik ze ga voorgroeien weet k nog niet maar wil ze na 15/20cmgroei op 12/12 zetten mits ze goed geworteld zijn.
hiervoor ga k een bak maken van 55x55x25 die ik vol high quality potting soil ga gieten en daar zet ik de santas en amneesjes dan in.
hier gaat een drainslang in om ze vanaf het begin netjes vanonder water te kunnen geven.
als voeding heb ik hesi starerpakket en guano/co2 tabs als toevoeging.
fotos komen als er wat meer te zien is....ergens eind volgende week.
Comment